۰

میت ایکس هواوی تا اواخر ماه عرضه می‌شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۵
میت ایکس هواوی
میت ایکس هواوی

آی‌تی‌من- به نظر می‌رسد زمان آن فرا رسیده تا عصر جدیدی در بازار موبایل دنیا آغاز شود و انقلابی در صنعت موبایل رخ دهد؛ گوشی‌های تاشو نسل جدیدی در این صنعت به شمار می‌روند که سامسونگ و هواوی بدعت‌گذار آن به شمار می‌روند.

البته سامسونگ ابتدا اقدام به عرضه گوشی هوشمندش از سری تاشونده کرد که با مشکلات سخت افزاری روبه‌رو شد، اما با برطرف کردن مشکل این گوشی را از اوایل ماه جاری روانه بازار کرد و حالا این گوشی در برخی از بازارها موجود است.

حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که هواوی نیز قصد دارد گوشی تاشو خود را تا اواخر ماه جاری راهی بازار کند. البته این گوشی نیز قرار بود زودتر به بازار عرضه شود اما هواوی چند بار عرضه آن را به تعویق انداخت.

البته تاریخ دقیق عرضه این دستگاه اعلام نشده، اما ظاهرا قرار است تعداد محدودی از آن در دسترس کاربران قرار گیرد. این گوشی‌ها ابتدا راهی بازار چین خواهند شد و به نظر می‌رسد این غول چینی قصد دارد با عرضه محدود آن عارضه یابی کند و در صورت بروز هر گونه مشکلی، سریع آن را حل کرده و بعد آن را به شکل انبوه تولید و روانه بازار کند.

بر اساس گزارش‌ها این گوشی با پردازنده کرین ۹۸۰ به ۹۹۰ ارایه خواهد شد و از سوی دیگر حسگر TOF نیز به دوربین این گوشی افزوده خواهد شد.

از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین چهارگانه 40 مگاپیکسل (1/17 اینچ سایز سنسور، لنز واید 27 میلی‌متری، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز)، دوربین دوم 16 مگاپیکسل (لنز فوق‌عریض 17 میلی‌متری، f/2.2) ، دوربین 8 مگاپیکسل (لنز تله‌فوتو 52 میلی‌متری، f/2.4) و نیز دوربین TOF اشاره کرد.

این گوشی با 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایت به بازار عرضه می‌شود. این گوشی همچنین امکان ارتقای حافظه را دارد.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۹۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما