۰
معاون سازمان پدافند غیرعامل:

دشمن به دنبال حمله سایبری به زیرساخت‌های کشور است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور

آی‌تی‌من- ابتدای این هفته خبری جعلی به نقل از فاکس‌نیوز در تعداد زیادی مبنی بر حملات موفق سایبری به تاسیسات نظامی و نفتی ایران از رسانه‌های ایرانی منتشر شد.

در پی انتشار این خبر، سازمان فناوری اطلاعات، وزارت نفت و مرکز افتای ریاست جمهوری وجود حمله سایبری به کشورمان را تکذیب کردند. با این حال معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفته است دشمن به دنبال حمله سایبری به زیرساخت‌های کشورمان است.

به گزارش شبستان سردار سرتیپ پاسدار غلام عسگر کریمیان امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل در حسینیه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گفت: دشمنان دلخوش حملات سایبری هستند تا بتوانند آسیب‌های به مراکز حیاتی کشور وارد کنند.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: البته در بعد اجتماعی نیز توطئه‌های از جمله تفرقه افکنی بین آحاد جامعه از طریق فضای مجازی نیز فعالیت‌های خصمانه دشمنان است که صورت می گیرد و باید مردم مراقب این مانورهای تبلیغاتی باشند.

این مقام مسوول ادامه داد: اشاعه فرهنگ مصرف گرایی در فضای مجازی از دیگر توطئه های دشمنان که جوانان باید مراقب آن باشند تا گرفتار فرهنگ توخالی غرب نشوند.
کریمیان افزود: البته با اقدامات صورت گرفته در زمینه خنثی سازی فعالیت‌های مجازی زمینه گسترش حضور در فضای مجازی کمرنگ شده است.

وی گفت: جنگ اقتصادی امروز نیز از دیگر توطئه‌های خصمانه دشمنان برای اعتراف به شکست در همه زمینه‌ها است و با تلاش آحاد جامعه از این برهه سخت نیز به راحتی عبور خواهیم کرد.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مقام معظم رهبری در سال اخیر با مطرح کردن مساله اقتصاد مقاومتی نسخه نهایی برای خوداتکایی را در بین آحاد جامعه به خوبی تبیین کرده‌اند و امروز بدون وابستگی توانسته ایم با اتکا به توان داخلی در برابر جنگ اقتصادی مقاومت کنیم.


 
کد مطلب : ۲۷۲۸۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما