۰

چگونه سریع و بدون دردسر بلیط هواپیما را ارزان‌تر از همه جا بخریم

تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۴
سامتیک
سامتیک
 
اگر شما هم مثل من کمی اهل تکنولوژی و استفاده از امکانات این سایت‌ها و البته سفر کردن باشین، حتماً تاحالا اسم سامتیک به گوشتون خورده.

این سامانه در زمینه‌ی فروش آنلاین بلیط هواپیما به همراه هتل فعالیت می‌کنه و یکی از بهترین‌ها در این زمینه است.

در واقع شما می‌تونید در کم‌تر از نیم ساعت یک بلیط ارزان هواپیما در سامتیک پیدا کنید و بعد هم سراغ دیدن لیست هتل‌های مقصد مورد نظرتون برید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما از سامتیک آسون‌تر از چیزیه که فکرش رو بکنید، وقتی وارد سایت می‌شید در صفحه‌ی اصلی کادری رو می‌بینید که کافیه مقصد و تاریخ رفت و برگشت‌تون رو داخلش وارد کنید تا حدود 5 ثانیه بعد لیست مفصلی از بلیط‌های هوپیما رو ببینید.

در بیشتر مواقع هم با کمی بررسی می‌تونید یک بلیط ارزان هواپیما در سامتیک پیدا کنید و بخرید، خرید آنلاین بلیط هواپیما از سامتیک واقعاً کار لذت بخشیه چون این امکان رو میده که با فیلتر کردن و مشخص کردن بودجه و همینطور بررسی تقویم قیمتی مناسب‌ترین بلیط هواپیما رو در کم‌ترین زمان پیدا کنید.

اگر مقصدتون داخلی باشه هم یه امکان مخصوص براتون وجود داره و اون رزرو آنلاین هتله.

وقتی مقصدتون رو وارد می‌کنید تعداد زیادی هتل با توضیحات کامل و عکس مقابلتون ظاهر میشه که میتونید با خیال راحت بینشون بررسی کنید و با همسفر هاتون در موردشون مشورت کنید.

در بیشتر مواقع هم هتل‌هایی که در سامتیک قرار دارند تخفیف خوردن و شما میتونید بهترین هتل‌ها رو با نازل‌ترین قیمتی که ممکنه رزرو کنید.

اصلاً بذارین از تجربه‌ی سفر خودم به شیراز و خرید بلیط هواپیما به همراه هتل از سامتیک بگم.

همونطور که میدونید شهر شیراز به خاطر جاذبه‌های زیادی که داره هر سال میزبان توریست‌های زیادی از سراسر دنیاست، و به همین دلیل تعداد زیادی هتل‌های لوکس و زیبا در این شهر وجود داره.

من وقتی می‌خواستم به شیراز سفر کنم، خیلی دلم می‌خواست توی یکی از این هتل‌ها اقامت داشته باشم اما برای بودجه‌ی من کمی زیادی بود و تقریباً نا امید شده بودم تا اینکه بعد از پرس و جو و گشتن توی اینترنت با سامتیک مواجه شدم.

وقتی مقصدم رو وارد کردم سامتیک به من 40 تا هتل رو نشون داد و نکته‌ی خوشحال کننده این بود که همشون تخفیف خورده بودن.

بعضی هتل‌ها با وجود تخفیف هم برای من گرون بودن اما یه هتل بود که 70% تخفیف خورده بود و قیمتش خیلی با بودجه‌ی من هماهنگ بود.

اون روز من بلیط هواپیما به همراه هتل رو از سامتیک خریدم و فکر نمی‌کردم همه چیز انقدر آسون و به صرفه برام تموم بشه اما شد و اون سفر هم یکی از بهترین سفرهای زندگیم شد.

با وجود سامانه‌هایی مثل سامتیک دیگه نتونستن معنی نداره، پیشنهادم به شما هم آینه که از این سامانه دیدن کنید و با خرید آنلاین بلیط هواپیما از سامتیک شما هم مثل من یه تجربه‌ی به یاد موندنی برای خودتون بسازین.
 
منبع : ویرلن
کد مطلب : ۲۷۲۸۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما