۰

پیش‌بینی استقبال فراتر از انتظار از آیفون 11

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۵
آیفون 11
آیفون 11

آی‌تی‌من- بر اساس گزارش‌ اپل ظاهرا پیش سفارش گوشی‌های آیفون 11 و آیفون 11 پرو بیشتر از انتظارها بوده و بر این اساس انتظار می‌رود که میزان فروش این گوشی بیش از آنچه پیش‌بینی‌ها خواهد بود.

تحلیلگران معتقدند که تنوع رنگی آیفون هم در میزان فروش آن بی تاثیر نخواهد بود. 

گزارش‌ها حاکی است که تقاضا برای خرید نسخه گران‌قیمت‌تر آیفون ۱۱ پرو در بازار ایالات متحده بیش از سایر بازارها بوده است. اما کاربران چینی تمایل بیشتری به خرید نسخه ارزان‌‌قیمت‌تر آیفون ۱۱ نشان داده‌اند.

بر این اساس پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری میلادی میزان عرضه و فروش آیفون به ۷۰ تا ۷۵ میلیون دستگاه برسد که این رقم نسبت به پیش بینی قبل که ۶۵ تا ۷۰ میلیون دستگاه بود بیشتر است. 

البته ظاهرا اپل برنامه تعویض گوشی کارکرده آیفون با نو و نیز طرح‌ پرداخت قسطی را برای کاربرانش در نظر گرفته که این موضوع می‌تواند به افزایش فروش آیفون منجر شود.
اما ویژگی‌های آیفون غیر از تنوع رنگی که امسال برای این گوشی در نظر گرفته شده شاید در افزایش فروش آن بی‌تاثیر نباشد؛ مثلا ویژگی‌هایی همچون لنزهای فوق‌عریض و بهبود ظرفیت باتری و ارتقای فیلم‌برداری 4K . 

بر اساس اطلاعاتی که درباره گوشی آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو منتشر شده این دستگاه پیشرفت‌هایی نسبت به نسخه‌های پیشین داشته که از آن جمله می‌توان به پشتیبانی از حالت شب، فیلم‌برداری با کیفیت 4k و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه، ۲۰ درصد عملکرد سریع‌تر به دلیل تراشه A13، بهبود طول عمر باتری، مقاومت دربرابر نفوذ آب اشاره کرد. 

گوشی‌های جدید اپل از 29 شهریورماه به بازار جهانی عرضه می‌شوند.

 
مرجع : 9to5Mac
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۸۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما