۰

حذف قبوض کاغذی مخابرات در تهران از مهر ماه

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷
حذف قبوض کاغذی مخابرات
حذف قبوض کاغذی مخابرات

آی‌تی‌من- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سال گذشته خواستار حذف قبوض کاغذی شده است. او دی ماه سال 97 اعلام کرد که برای شروع، حذف قبوض کاغذی ظرف 45 روز در شرکت مخابرات ایران اتفاق خواهد افتاد و پس از آن قبوض آب و برق نیز حذف می‌شود.

اما پیچیدگی‌های حذف قبوض سبب شد تا وعده حذف 45 روزه قبوض مخابرات عملیاتی نشود. تیرماه امسال آذری جهرمی بار دیگر موضوع حذف قبوض کاغذی را مطرح و از مخابرات خواست صدور آن را تا شهریور متوقف کند.

شرکت مخابرات امروز اعلام کرد که حذف قبوض کاغذی از مهرماه در تهران اتفاق می‌افتد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در راستای تحقق فرایند دولت الکترونیکی، حفظ محیط زیست، صرفه جویی و ساده سازی ارائه خدمات به مشتریان در کم‌ترین زمان، قبوض کارکرد تلفن ثابت سیکل سوم مشتریان مخابرات استان تهران از مهر ماه سال جاری چاپ و توزیع نمی‌شود. 

بر همین اساس مشتریان مخابرات منطقه تهران از این پس برای اطلاع از مبلغ صورتحساب پایان دوره و به روز تلفن خود می‌توانند با شماره (2000) تماس حاصل کرده و از همان طریق نیز بدهی خود را پرداخت کنند.

همچنین مشتریان به منظور آگاهی از کارکرد تلفن ثابت و پرداخت صورتحساب می‌توانند از طریق کد دستوری #2020* (از طریق تلفن همراه) و سایت شرکت مخابرات ایران نیز اقدام کنند.

 
کد مطلب : ۲۷۲۶۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما