۰

مدیرعامل هواوی خطاب به کارمندانش: در برابر تحریم‌های آمریکا مقاومت کنید!

تاریخ انتشار
شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶
رن ژنگ‌فی، مدیرعامل هواوی
رن ژنگ‌فی، مدیرعامل هواوی

آی‌تی‌من- دولت آمریکا زمان تعیین شده برای قطع همکاری با شرکت‌های چینی را تمدید کرد و حالا کمتر از ۹۰ روز کمپانی‌های چینی مهلت دارند تا با آمریکا معاملات تجاری خود را انجام دهند. 

بر این اساس شرایط برای این شرکت‌ها خیلی مساعد نیست و حتی این موضوع باعث شد تا ضربه سختی بر اقدامات هواوی برای به‌دست‌آوردن سهمی از بازار غرب و پیشی‌گرفتن از سامسونگ، به‌عنوان برترین تولیدکننده‌ گوشی‌های موبایل در سطح جهان، به هواوی وارد شد.

در همین راستا مدیرعامل هواوی طی نامه‌ای از کارمندانش خواسته تا برای مقاومت در برابر این تحریم‌ها مبارزه کنند.

در نامه‌ رن ژنگ‌فی آمده است: هواوی هم‌اکنون با لحظه‌ «مرگ یا زندگی» روبه‌رو است. تلاش کنید تا از این مرحله گذر کنیم، اگر نمی‌توانید کاری انجام بدهید، پس راه را برای حرکت ما باز کنید و در صورتی‌که قصد دارید همراه ما مبارزه کنید، می‌توانید با ما قدم بردارید و بجنگید و عزم راسخی داشته باشید.

وی همچنین به کارمندانش پیشنهاد می‌دهد اگر می‌خواهند دستمزد خوب داشته باشند و به آینده شغلی خود امیدوار هستند، باید پروژه‌های جدید تعریف کنند و محصولات نوآورانه خلق کنند.

وی تاکید کرده که باید برای این محصولات در بازار داخلی مشتری پیدا کنند و اگر نمی‌توانند مبارزه کنند دستمزد و حقوق و مزایای‌شان پی در پی کاهش خواهد یافت.

هواوی هم‌اکنون ۱۹۰ هزار کارمند در سراسر دنیا دارد و با توجه به مشکلاتی که در پی تحریم‌های آمریکا برایش پیش آمده در تلاش برای اصلاحات عملکرد خود در سراسر دنیا است و به این ترتیب ممکن است به کاهش هزینه‌ها و حذف مشاغل ناکارآمد نیز بیندیشد.

مدیر عامل هواوی پیش‌بینی می‌کند که درآمد این شرکت طی دو سال آینده به کمترین میزان خود خواهد رسید. با این حال وی از افزایش ۲۳ درصدی درآمد شرکت در طول سه ماهه دوم سال در شرایطی خبر می‌دهد که اعمال محدودیت‌ها از سوی دولت آمریکا ضربات سختی را به این شرکت وارد کرد و این کمپانی را در موقعیت بدی قرار داد. 

با این حال وی اظهار امیدواری می‌کند که بعد از پشت سر گذاشتن این شرایط سخت که تازه از اواخر سال تحریم‌ها اعمال خواهند شد، طی سه تا پنج سال آینده خون جدیدی در رگ‌های هواوی جریان خواهد یافت و ارتشی جدید متولد می‌شود تا بر جهان تسط و حکمرانی کند.

 
مرجع : Reuters
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۶۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما