کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قیمت گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس لو رفت

GSMArena , 12 مرداد 1398 ساعت 17:18

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی درباره پرچمداران جدید سامسونگ منتشر شده، ظاهرا قیمت گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس لو رفته است.



آی‌تی‌من- بر اساس اطلاعاتی که درباره گلکسی نوت‌های جدید سامسونگ منتشر شده است، قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ از ۹۴۹ یورو آغاز می‌شود. همچنین، مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۱,۰۹۹ یورو و مدل ۵۱۲ گیگابایتی آن ۱,۱۹۹ یورو قیمت خواهد داشت. این قیمت در کشورهای مختلف اروپایی کمی متفاوت خواهد بود. 

گزارش‌ها حاکی است که قیمت نسخه پایه این گوشی که با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد، حدود ۹۴۹ یورو است، این درحالی است که پیشتر قیمت این نسخه ۹۹۹ یورو اعلام شده بود. 

گزارش تازه‌ای نیز به دست آمده که حاکی است این گوشی نسخه ۱۲۸ گیگابایتی ندارد و همه نسخه‌ها حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه خواهند داشت؛ بنابراین، قیمت پایه نسخه ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ ۱,۰۴۹ یورو و قیمت نسخه ۵۱۲ گیگابایتی حدود ۱,۱۹۹ یورو خواهد بود.

گزارش‌ها حکایت از رنگ‌بندی‌های متفاوت گلکسی نوت ۱۰ دارند که ظاهرا رنگ صورتی از جمله رنگبندی جدید گلکسی نوت 10 خواهد بود.

گفته می‌شود نوت ۱۰ پلاس علاوه‌بر دوربین سه گانه، دارای حسگر ToF نیز خواهد بود و از صفحه Full HD+ با سایز ۶.۳ اینچ بهره می‌برد و از کارت میکرو SD  برای افزایش حافظه پشتیبانی نمی‌کند. این در حالی است که گلکسی نوت ۱۰ پلاس به صفحه QHD+ با اندازه ۶.۸ اینچ مجهز است و از حافظه میکرو SD پشتیبانی می‌کند.

گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس قرار است در رویداد Unpacked سامسونگ ۱۶ مرداد رونمایی شوند.

 


کد مطلب: 272563

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/272563/قیمت-گلکسی-نوت-10-پلاس-لو-رفت

ITMen
  https://www.itmen.ir