۰
آغاز دوباره همکاری با پارس ارتباط افزار

خط تولید محصولات سرور و شبکه ایسوس در ایران راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۹
نشست خبری ایسوس و پارس ارتباط افزار
نشست خبری ایسوس و پارس ارتباط افزار
 
آی‌تی‌من- مدیران شرکت پارس ارتباط افزار و ایسوس در نشستی خبری که شنبه گذشته در حاشیه نمایشگاه الکامپ 98 برگزار شد، ضمن اعلام خبر همکاری مجدد دو شرکت عنوان کردند که در صورت حمایت مسوولان به زودی خط تولید این محصولات در کشور راه اندازی خواهد شد.

بهنام بیاتی پور مدیر مارکتینگ ایسوس در ایران در خصوص دلایل توسعه بازار محصولات ایسوس  گفت:  محصولات ایسوس اکنون در ایران و بسیاری از کشورها مورد استقبال قرار گرفته که علت عمده آن عدم سیاست انحصاری و سه سال ضمانت تعویض است. ایسوس برندی غیر آمریکایی است که سرورهای آن  اکنون در برخی از ارگان های دولتی ایران استفاده می‎شود. در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد و از گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی برخورداراست.

وی در مورد بومی سازی سرورهای ایسوس در ایران گفت: تا پیش از این مانیتورهای ایسوس در ایران تولید می‎شد و اگر دولت همکاری لازم را داشته باشد به زودی خط تولید محصولات سرور و شبکه نیز راه اندازی خواهد شد.

سعید مسلمی مدیر روابط عمومی دفتر ایسوس نیز در ادامه نشست، گفت: شرکت ایسوس همواره به دنبال این است که محصولی تولید کند که مصرف کننده را شگفت زده کند و در حال حاضر بیش از 14 هزار و 500 کارمند در کل دنیا دارد. 12 تا 13 سال است که به صورت متوالی روی بحث گیمینگ فعالیت می کند و یکی از اولین برندهایی است که این خط تولید را ره اندازی کرد.

وی همچنین با بیان اینکه ایسوس در زمینه سرور رتبه یک را در جهان به خود اختصاص داده است، گفت: در حال حاضر سرورهای ایسوس در شرکت های بزرگ جهان مانند بنز مورد استفاده قرار گرفته است.

در همین حال مجید کریمی، مدیرعامل پارس ارتباط افزار در خصوص دلایل آغاز همکاری مجدد با ایسوس گفت:  ایسوس برند کاملا شناخته شده‌ای است که سال‌ها رتبه یک را در بازار ایران داشته و حضور موثر آن یکی از دلایل مهم انتخاب این برند برای تامین کالای سرور در ایران است.

وی افزود: شرکت پارس ارتباط افزار در گذشته در زمینه تجهیزات شبکه همکاری بسیار خوبی با ایسوس داشت که به دلیل برخی مسایل این همکاری متوقف شد.

 
کد مطلب : ۲۷۲۴۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما