۰

ایسوس سری جدید کامپیوتر‌های سری Mini PC را معرفی کرد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵
ایسوس سری جدید کامپیوتر‌های سری Mini PC را معرفی کرد
ایسوس سری جدید کامپیوتر‌های سری Mini PC را معرفی کرد

کامپیوترهای سری PB و PN - کوچک، زیبا و پایدار
سیستم‌های سری Mini PC PN  و  Mini PC PB از آخرین فناوری‌های معرفی شده بهره می‌برند و در کنار قطعات کارامد، ظاهر بسیار زیبای آنها توانسته است جوایز طراحی 2018 Red Dot Design Award را به خود اختصاص دهد. این محصولات توسط بخش کنترل کیفی ایسوس به طور ویژه مورد آزمون قرار گرفته تا پایداری 7/24 را در هر شرایطی حفظ کنند. همچنین این سری از محصولات در برنامه ASUS Corporate Stable Model) CSM)  قرار دارند و می‌توانند از تمامی ‌مزایای این پروژه مانند نرم افزار مدیریتی ASUS Control Center استفاده کنند.


سری Mini PC PN ایسوس
مدل‌های Mini PC PN60 و Mini PC PN40 از طراحی با پشتیبانی ذخیره سازی دوگانه بهره می‌برند و می‌توانند یک درایو SSD  با رابط M.2 و یک‌هارد دیسک یا SSD با سایز 2.5 اینچ را در خود جای دهند. کیس و بدنه این سری نیز امکان تغییر در سخت افزار را فقط با یک پیچ‌گوشتی ساده در دسترس قرار داده است.
حجم این سری Mini PC PN تنها 0.62 لیتر بوده و با اتصال VESA کاملاً سازگار است که می‌توانید این کیس‌های کوچک را در هر جایی که دلتان خواست نصب کنید.



سری Mini PC PB ایسوس
مدل‌های Mini PC PB60 و Mini PC PB40 دارای درگاه‌های متنوع و متعددی در قسمت ورودی/خروجی می‌باشند که ارتباط نسل جدید USB 3.1، پورت‌های DisplayPort و HDMI، رابط‌های قدیمی‌تر مورد نیاز در ادارات و ارگانها مانند COM، LPT و VGA شامل آن است. همچنین با طراحی ماژولار این بخش امکان تغییر در پورت‌ها در آینده نیز وجود دارد. سری Mini PC PB با راهکار خنک سازی بدون فن (Fanless) نیز موجود است که برای هیچ صدایی تولید نمی‌کند و برای مکان‌هایی نظیر بیمارستان‌ها و کتابخانه‌ها ایده‌آل است.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۴۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما