۰
با همراهی وزیر ارتباطات؛

رییس دفتر رییس‌جمهور از الکامپ‌۲۵ بازدید کرد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۶
محمود واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهوری در بازدید از الکامپ 25
محمود واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهوری در بازدید از الکامپ 25

آی‌تی‌من- به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری به همراه محمدجواد آذری جهرمی ظهر امروز با حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در جریان تازه‌ترین دستاوردهای حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک قرار گرفت.

واعظی از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد و با حضور در سالن استارتاپ‌ها، پای صحبت جوانان فعال در زمینه کسب‌وکارهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات نشست و از دستاوردها و موانع و مشکلات پیش روی توسعه  استارتاپ‌ها مطلع شد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور پس از بازدید غرفه‌های استارتاپ ها، ابراز خشنودی کرد که جوانان با کمترین حمایت و با اتکا به دانش بومی توانسته اند موفقیت‌های قابل توجهی در حوزه فناوری اطلاعات رقم بزنند.

واعظی سپس به همراه آذری جهرمی و امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات به‌طور ویژه از سالن دولت الکترونیکی بازدید کرد و از نزدیک با خدمات دولت الکترونیکی دستگاه های مختلف اجرایی کشور آشنا شد.

سالن ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران با عنوان سالن دولت الکترونیکی میزبان ۴۰ دستگاه دولتی از وزارتخانه‌ها و ارگان های مختلف است و دستگاه‌ها با محوریت دستاوردهای الکترونیکی به معرفی پروژه‌ها و خدمات الکترونیکی خود می‌پردازند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ روز  پنجشنبه ۲۷ تیرماه توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور وزرای ارتباطات، روسیه، آذربایجان، ارمنستان و مقامات و شرکت‌کنندگانی از کشورهای ترکیه، عراق، قطر، ترکمنستان و ... کار خود را آغاز کرد و تا ۳۰ تیرماه پذیرای مراجعه‌کنندگان خواهد بود.

 
کد مطلب : ۲۷۲۴۷۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما