کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوشی آینده سامسونگ با طراحی انقلابی

گلکسی اس 11 احتمالا با نمایشگر کشویی عرضه می‌شود

GSMArena , 25 تير 1398 ساعت 18:00

سامسونگ پتنتی ثبت کرده که به نظر می‌رسد مربوط به گوشی بعدی این برند از سری گلکسی اس است و در آن به نمایشگر خاص این گوشی اشاره شده است.



آی‌تی‌من- کمتر از یک ماه دیگر سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ را رونمایی می‌کند. تاریخ جدید عرضه گلکسی فولد نیز احتمالاً در همین بازه اعلام شود. پس از تمام این رویدادها، کاربران احتمالاً منتظر گلکسی اس ۱۱ می‌مانند.

به طور معمول گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ ساده هستند، اما اگر تصاویری که به تازگی از پتنت ثبت شده سامسونگ منتشر شده، صحت داشته باشد احتمالاً کاربران با گوشی متفاوتی روبه‌رو خواهیم شد.

به طور معمول سامسونگ سالانه انبوهی از حق امتیاز اختراعات برای محافظت از طراحی و فناوری‌های موبایل خود ثبت می‌کند. گاهی اوقات این طرح‌ها چنان آینده نگرانه هستند که چند سال طول می‌کشد به طور واقعی به بازار عرضه شوند. اما این بار به نظر می‌رسد تولید کننده کره‌ای حق امتیاز اختراع مربوط به موبایلی را ثبت کرده که در آینده نزدیک ساخته می‌شود. علاوه بر آن راه حلی مناسب برای دسترسی به یک نمایشگر بزرگ‌تر است که در جیب کاربر نیز جا می‌گیرد.

این حق امتیاز در سال ۲۰۱۸ میلادی ثبت شده است. به طور دقیق در این حق امتیاز موبایلی نشان داده شده که عرض آن افزایش می‌یابد و سطح نمایشگر حدود ۵۰ درصد بزرگ‌تر می‌شود.

البته این طرح هیچ توضیحاتی ندارد و مشخص نیست چگونه صفحه موبایل بزرگ‌تر می‌شود. اما تصاویر حاکی از آن است که نمایشگر دستگاه بزرگ‌تر می‌شود و لبه دور نمایشگر نیز اندکی تغییر می‌کند. بنابراین نمایشگر انعطاف پذیر محافظت شده باقی می‌ماند.

احتمال دارد در این طرح از نوعی مکانیسم ریلی برای محافظت از نمایشگر انعطاف پذیر استفاده شود که بیشتر حالت کشویی دارد. یکی از ویژگی‌های این طرح نیز وجود سوراخ دوربین است که در وسط نمایشگر قرار گرفته است. دوربین پشتی نیز در گوشه سمت راست قرار دارد که با توجه به قابلیت بزرگ‌تر شدن نمایشگر نیز معقولانه به نظر می‌رسد.

 


کد مطلب: 272461

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/272461/گلکسی-اس-11-احتمالا-نمایشگر-کشویی-عرضه-می-شود

ITMen
  https://www.itmen.ir