۰

امکان عمده‌فروشی خدمات دسترسی بی‌سیم در حوزه ثابت فراهم شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۸
نسترن محسنی، معاون امور رادیویی رگولاتوری
نسترن محسنی، معاون امور رادیویی رگولاتوری
 
آی‌تی‌من- نسترن محسنی گفت: با اعطای پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه بی‌سیم برای ارایه خدمات عمده‌فروشی، در حال حاضر امکان ارایه خدمات دسترسی بی‌سیم به صورت عمده‌فروشی به شرکت‌های مجاز از جمله دارندگان پروانه FCP و Servco فراهم شده است.

وی با بیان این که خدمات دسترسی بی‌سیم به صورت عمده‌فروشی روی باند فرکانسی ۲۶۰۰ مگاهرتز و به صورت TDD ارایه می‌شود گفت: این فرایند از زمان تدوین پیش‌نویس مصوبه ۲۰۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات آغاز شده و با تصویب مصوبه ۲۲۲ و صدور پروانه «ایجاد و بهره‌برداری از شبکه بی‌سیم برای ارایه خدمات عمده‌فروشی» به نتیجه رسید.

محسنی افزود: شرکت فناوران نوین بنیان پاسارگاد به عنوان اپراتور دارنده پروانه بهره‌برداری از شبکه بی‌سیم، در ۹۷ شهر از استان‌های مختلف کشور سایت‌های LTE ایجاد و راه‌اندازی کرده است که در آینده نزدیک این شبکه از ۹۷ شهر به ۱۲۵ شهر توسعه می‌یابد.

معاون امور رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه متقاضیان دریافت این خدمت باید تقاضای خود را به اپراتور دارنده پروانه ارایه کنند گفت: دارنده پروانه نیز بر اساس مفاد پروانه بایستی تمام ظرفیت خود را بر اساس شرایطی عادلانه، رقابتی و به دور از تبعیض و در قالب قرارداد عمده‌فروشی به متقاضیان واگذار کند.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۴۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما