۰
با حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشکده خبر

استارتاپ عکس‎تیک رونمایی و آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۶
رونمایی از استارتاپ عکس تیک
رونمایی از استارتاپ عکس تیک

آی‌تی‌من- هدف از راه اندازی این استارتاپ که فعالیت خود را با شعار «برعکس شوید» به نشانی akstik.com آغاز کرد، اهمیت‌بخشی به موضوع اقتصاد و صنعت عکس است.

وحید ناروئی، مدیر پروژه استارتاپ عکس‎تیک گفت: این استارتاپ با حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشکده خبر راه اندازی شده و در تلاش است تا عکاسان حرفه‌ای و غیرحرفه‎ای را گردهم آورد.

وی ادامه داد: بخش‎های مختلف این وب‎سایت طوری طراحی شده تا رونق اقتصادی را در حوزه عکاسی بهبود ببخشد. بخش چالش عکس، موضوعی را مشخص کرده و عکاسان در چالش شرکت می‌کنند و در پایان مردم و کاربران به تصاویر مورد علاقه خود نمره (تیک) می‌دهند. در نتیجه عکسی که دارای تیکِ بیشتر باشد، عکس برنده خواهد بود.

ناروئی افزود: در بخش فرصت‎های شغلی، برای عکاسان فریلنس و پروژه‎ای، فرصت مناسبی مهیا شده تا ضمن معرفی خود، مورد انتخاب اشخاص و یا سازمان‎هایی قرار بگیرند که نیاز به عکاس دارند.

چاپ آن‎لاین عکس بخش دیگری است که نارویی درباره آن گفت: با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت اعضای وب‎سایت می‎توانند عکس‎های خود را بدون هدر دادن وقت برای چاپ بفرستند و درب منزل یا محل کار تحویل بگیرند. عکس‎تیکا هم شبکه اجتماعی این استارتاپ است که می‎توان عکس‎ها را به جهت دیده شدن در آن بارگزاری کرد.

مدیر پروژه عکس‌تیک در پایان نیز از راه اندازی بخش آموزش در این استارتاپ سخن گفت و عنوان کرد که امکان برگزاری آموزش‌های حضوری و مجازی برای دوره‌های عکاسی در این سایت طراحی شده است.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۴۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما