کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل پست بانک:

قدم اول در بانکداری الکترونیک، جذب منابع است

آغاز حرکت صحیح پست بانک با شفاف‌سازی در صورت‌های مالی

وزارت ارتباطات , 7 تير 1398 ساعت 11:13

مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به برنامه ریزی برای جبران کمبود نیروی انسانی در برخی از شعب گفت: باید بدانیم قدم اول در بانکداری الکترونیک جذب منابع است، اگر جذب منابع شکل نگیرد، تخصیص و درآمد هم شکل نخواهد گرفت.



آی‌تی‌من- بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم همدلی و هماهنگی ستاد و اجرا برای پیشبرد اهداف بانک گفت: امروز از پست بانک ایران به عنوان یک بانک دولتی به نیکی یاد می شود و به عنوان بانکی که درمناطق کم برخوردار حضور دارد و شاخص های بانک مرکزی را به خوبی رعایت می کند. 

وی با بیان اینکه می خواهیم ثابت کنیم با رعایت دقیق قوانین و مقررات نیز می توان خوب عمل کرد، افزود: در بازدید از شعب کمبود نیروی انسانی در برخی شعب مشهود بود که برای آن برنامه ریزی کرده ایم. در بررسی های بعمل آمده اگر شکاف سرانه جذب منابع در مقایسه با سایر بانک ها را ۱۵ درصد افزایش دهیم هدف سپرده ای بانک تامین خواهد شد که نیاز به تلاش بیشتر همکاران دارد.

شیری با تاکید بر جذب منابع اظهار کرد: باید بدانیم قدم اول در بانکداری الکترونیک جذب منابع است، اگر جذب منابع شکل نگیرد، تخصیص و درآمد هم شکل نخواهد گرفت و اگر منافع مشتری تامین نشود قطعا وفاداری هم ایجاد نخواهد شد. بنابراین نگاه ویژه به مشتری باید در رفتار و برخورد با او مشهود باشد.

مدیرعامل پست بانک ادامه داد: خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی نسبت مطالبات معوق به تسهیلات از میانگین بانکی کشور کمتر است که نشان می دهد در این خصوص خوب کار شده و جای تقدیر دارد.

این مقام مسوول با بیان اینکه برای بهبود عملکرد باید حرکت کنیم و ما هم از حرکت شما حمایت و پشتیبانی می کنیم، خاطرنشان کرد: آشنایی با قوانین، مقررات و بخشنامه ها برای کارکنان بانک ضروریست و برخی مواقع عدم تبیین صحیح دستورالعمل ها موجب از بین رفتن حقوق کارکنان می شود.

شیری با اشاره به اینکه در صورت های مالی شفاف سازی کردیم و این نشانه آغاز حرکت صحیح پست بانک ایران است، گفت:  دو ماموریت داریم؛ ماموریت اول بانکداری تخصصی درحوزه ارتباطات و فناوری است و ماموریت دوم نیز خرده بانکداری در مناطق روستایی و کم برخوردار است. درواقع ظرفیت بسیار مناسبی دراختیار بانک است که باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

بنابر این گزارش، مدیرعامل پست بانک ایران که به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است، علاوه بر حضور در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی، در دیدار با بهروز بیدقدار ممقاتی آزاده بازنشسته سرافراز پست بانک این استان، از وی تجلیل کرد.

همچنین بازدید از شعب تبریز، بستان آباد، اسکو، آذرشهر، مرند و شبستر و باجه های بانکی شادآباد مشایخ و چوان تبریز از جمله برنامه های اجرای شده شیری در این سفر بود.

مدیرعامل پست بانک ضمن گفت وگوی مستقیم و حضوری با مشتریان این بانک، با مدیران کل ادارات زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان دیدار کرد.

 


کد مطلب: 272335

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/272335/قدم-اول-بانکداری-الکترونیک-جذب-منابع

ITMen
  https://www.itmen.ir