۰

ورود اسنپ به بورس منتفی شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۶
ژوبین علاقبند
ژوبین علاقبند
 
آی‌تی‌من- ژوبین علاقبند پیرامون آخرین اقدام‌ها برای ورود این تاکسیران اینترنتی به بورس گفت: برنامه‌ای برای ورود این شرکت به بازار سرمایه در دستور کار نیست و گروه اسنپ در حال حاضر آمادگی ورود به بازار سرمایه را ندارد.

این در حالی است که این مقام مسوول پیشتر در گفت‌وگویی تفصیلی، ورود به بازار سرمایه را به عنوان یکی از گزینه‌های حتمی اسنپ اعلام کرده و گفته بود: حتما به بازار سرمایه نگاه وجود دارد. همیشه نتیجه‌گیری از یک سرمایه‌گذاری خوب، ورود آن سرمایه‌گذاری به بورس بوده است.

علاقبند با بیان تجربه خود در یکی از شرکت‌های بورسی، از آشنا بودن با ساختارهای بازار سرمایه و بورس سخن گفته و ادامه داد که تجربه کوتاهی در مدیریت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی و حضور در گروه فیروزه دارد.

 وی همواره تاکید کرده که تاکسی اینترنتی اسنپ به عنوان یک طرح کسب و کار، هنوز سودی در جیب ندارد در حالی که یک حساب سرانگشتی نشان می‌دهد گردش مالی اسنپ روزانه از 100 میلیارد تومان فراتر می‌رود.

به اعتقاد وی، کاهش قیمت سفر مشتریان اسنپ با افزایش درآمد رانندگان همراه بوده است. در کنار آن استفاده آسان از این خدمت و کمک به کاهش آلودگی هوا نیز قابل تأمل است.

مدیر عامل اسنپ درباره فرایند عملیات مالی روزانه این تاکسیران و مواجه آن با سازمان مالیاتی، ادعا کرده که اسنپ یک شرکت است که مطابق با قوانین کشور سود ناشی از فعالیت‌های آن باید مشمول مالیات شود. در حال حاضر اسنپ هنوز سودآور نیست و بنابراین نمی‌تواند مشمول مالیات باشد اما به محض سودآوری با کمال میل مالیات را پرداخت خواهد کرد.

 با این همه این مقام مسوول از بیان جزییات گردش مالی خود طفره رفت و گفت: سهم بازار اسنپ در حال حاضر 85 درصد سفرهایی است که از طریق تاکسی‌ران‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های درخواست تاکسی وجود دارد.

به گفته علاقبند، به دلیل شیب رشد اسنپ، تعداد سفرهای این تاکسیران اینترنتی به بیش از یک میلیون سفر در روز رسیده در حالی که در اردیبهشت سال 95 با 5 هزار سفر در روز روبه‌رو بود.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۲۳۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما