کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرکاربردترین اپلیکیشن سفر کدام است؟

21 خرداد 1398 ساعت 18:24

چه قصد سفر هوایی به خارج یا داخل کشور را دارید و چه سفر ریلی و جاده‌ای (سفر با اتوبوس)، برای خرید بلیط سفر یک راه سریع، آسان و امن پیش رو دارید.


 
خرید اینترنتی بلیط سفر از وبسایت‌‌های معتبر حوزه گردشگری یک راهکار ساده و سریع است که به شما کمک می‌کند برای تمام مقاصد جهان با چند کلیک ساده، خریدی امن داشته باشید. به عنوان مثال اگر قصد خرید بلیط اسپانیا، آلمان، ترکیه و... را دارید با مراجعه به وبسایت‌های معتبری چون علی بابا، بهترین تجربه خرید بلیط سفر را تجربه کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت و اپلیکیشن علی بابا، چهار محصول بلیط هواپیمای داخلی، بلیط هواپیمای خارجی، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با چند کلیک، برای 100 درصد نقاط ایران و جهان خریداری کنید.

اپلیکیشن علی بابا در 2 نسخه اندروید و آی‌او‌اس ارائه شده است و به این ترتیب شما کاربر هر نوع گوشی موبایلی باشید، می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری یا تماس تلفنی، بلیط سفر خود را خریداری و بهای آن را با کارت‌های شتاب بانکی پرداخت کنید. به عنوان مثال شما برای خرید پرواز تهران گوانجو، تهران فرانکفورت، تهران استانبول و... می‌توانید بلیط را آنلاین خریداری و هزینه آن را با کارت بانکی ایرانی پرداخت کنید.

این وبسایت علاوه بر ارائه خدمات کامل در زمینه فروش بلیط سفر، امکاناتی در اختیار مسافران قرار می‌‍دهد که پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، پرداخت اینترنتی هزینه خرید بلیط سفر به هر نقطه از جهان با کارت‌های شتاب بانکی، امکان استرداد هزینه پرداختی بابت خرید بلیط در صورت لغو سفر، امکان بررسی و مقایسه قیمت بلیط سفر به صورت آنلاین و... برخی از آنها هستند.

پس اگر قصد خرید بلیط پرواز تهران فرانکفورت و...، بلیط قطار و اتوبوس به هر نقطه از کشور را دارید به وبسایت علی بابا مراجعه یا اپلیکیشن علی بابا را روی گوشی تلفن همراهتان نصب کنید. شک نکنید که اگر از افراد پرسفر باشید، علی بابا پرکاربردترین اپلیکیشن موبایل شما خواهد بود.
 
 


کد مطلب: 272186

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/272186/پرکاربردترین-اپلیکیشن-سفر-کدام

ITMen
  https://www.itmen.ir