۰

مجید صدری سکان کمیسیون اقتصاد نوآوری را به دست گرفت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹
مجید صدری سکان کمیسیون اقتصاد نوآوری را به دست گرفت

 آی‌تی‌من- انتخابات هیات رییسه پنج کمیسیون دیگر اتاق تهران، برگزار شد و علاوه بر این، نشست تعیین هیات رییسه کمیسیون گردشگری به روز چهارشنبه موکول شد.

در انتخابات کمیسیون صنعت‌ومعدن که حدود 29 نفر برای عضویت در آن ثبت نام کرده بودند، محمدرضا زهره‌وندی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران به عنوان رییس این کمیسیون برگزیده شد. همچنین کرسی‌های نایب رییسی این کمیسیون نیز به علیرضا کلاهی صمدی و احمد صادقیان رسید.

در انتخابات کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران نیز فریال مستوفی که تنها نامزد ریاست بود با کسب 12 رأی به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب شد.

همچنین افروز بهرامی عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران به همراه عباس آرگون دیگر عضو هیات نمایندگان به عنوان نواب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه انتخاب شدند.

اعضای کمیسیون بهبود محیط کسب‌و‌کار و رفع موانع تولید اتاق تهران به ابقای محمدرضا نجفی‌منش بر جایگاه رییس رای دادند. همچنین با رای اعضای این کمیسیون، نجفی‌منش از این پس، علی نقیب و محمد‌مهدی فنایی را به عنوان نواب رییس در کنار خود خواهد داشت.

در جلسه رای‌گیری برای انتخاب هیات رییسه کمیسیون بهبود محیط کسب‌وکار و رفع موانع تولید، محمدرضا نجفی‌منش که در چهار سال گذشته ریاست این کمیسیون را برعهده داشت، تنها کاندیدای ریاست بود و توانست با کسب 10 رای از 10عضو حاضر در این جلسه ، صندلی ریاست را برای دو سال دیگر از آن خود کند. در ادامه نام‌های علی نقیب و محمدمهدی فنایی نیز به عنوان نامزدهای کرسی نواب رییس مطرح شد که نقیب با 10 رای و فنایی با 9 رای بر این کرسی‌ها تکیه زدند.

آخرین انتخابات هیات رییسه کمیسیون‌های مشورتی تکلیف رییس و نواب رییس کمیسیون جدید و تازه‌وارد «اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال» را مشخص کرد.

در انتخابات این کمیسیون که با حضور 11 عضو برگزار شد، سید مجید صدری با 11 رأی به عنوان رییس کمیسیون انتخاب شد و فرزین فردیس با کسب 11 رأی نایب رییس اول و شهاب جوانمردی با 9 رأی کرسی نایب رییس دوم این کمیسیون را به دست آوردند.

 
کد مطلب : ۲۷۲۱۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما