کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخر تیرماه منتظر گوشی گلکسی فولد سامسونگ باشید

GSMArena , 19 خرداد 1398 ساعت 20:27

 به نظر می‌رسد سامسونگ توانسته مشکلات گوشی گلکسی فولد را حل کند و زمان عرضه آن را تعیین کرده است.



آی‌تی‌من- پس از بروز مشکلاتی برای گوشی گلکسی فولد، سامسونگ عرضه این گوشی را به تعویق انداخت. حالا ظاهرا این گوشی در مراحل نهایی و آماده شدن برای عرضه است. بر اساس گزارش سامسونگ گوشی تاشدنی سامسونگ تا اوخر ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

سامسونگ قبلا اعلام کرده بود که اگر نتواند تا در طول ماه جاری گوشی تاشدنی را وارد بازار کند، تمام پیش‌فروش‌های این گوشی را لغو خواهد کرد. 

 تاکنون بارها گفته شده‌ است که سامسونگ در حال حل مشکلات گوشی تاشدنی خود است. ابتدا قرار بود گلکسی فولد در خرداد ماه وارد بازار شود اما به نظر می‌رسد رساندن گوشی به حالت پایدار و قابل فروش در بازار زمان بیشتری لازم داشته است. هر چند باز هم ممکن است سامسونگ این گوشی را ابتدا در بازارهای محلی به فروش برساند و سپس در بازار بین‌المللی عرضه کند. پیش از این یکی از مسوولان سامسونگ گفته بود که برنامه عرضه این گوشی در بازار هنوز مشخص نیست؛ اما اکنون می‌توان گفت که تا چند هفته دیگر شاهد ورود این گوشی به بازار خواهیم بود.

البته با پیشینه سامسونگ که گلکسی نوت ۷ با مشکل روبه‌رو شد و مجبور به جمع‌آوری گوشی از بازار دنیا شد، سامسونگ باید کمی محتاطانه‌تر قدم بردارد و برای عرضه این گوشی که قرار است فصلی جدیدی در عرصه گوشی‌های هوشمند را رقم بزند، عجله نکند.
 


کد مطلب: 272165

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/272165/آخر-تیرماه-منتظر-گوشی-گلکسی-فولد-سامسونگ-باشید

ITMen
  https://www.itmen.ir