۰
گزارش مجمع شرکت مخابرات ایران

مخابرات به هر سهم 416 ریال سود داد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۴
مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران
مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران
 
آی‌تی‌من- در مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران که با حضور ۹۱.۴۴ درصد سهامداران برگزار شد، پس از ارائه گزارش‌های حسابرسی، صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۷ مورد تصویب قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این مجمع با تاکید بر استفاده از فناوری‌های نسل نوین در حوزه‌های ارتباطات ثابت و سیار اعلام کرد: رونق تولید و توجه به سرمایه انسانی، مهم‌ترین پیشران‌های توسعه شرکت است.

مجید صدری با بیان این که شعار رونق تولید، کلید حل تمام مشکلات اقتصادی است افزود: شرکت مخابرات ایران با پایبندی به این شعار و علی‌رغم محدودیت‌های مختلف از جهات تعرفه‌ای و درآمدی تمام تلاش خود را به‌منظور تضمین سود سهامداران و خدمت‌رسانی به مشتریان در سراسر کشور و رفع دغدغه‌های کارکنان به کار بسته است.

وی افزود: همکاری در فضای تعاملی حوزه ICT کشور از دیگر اولویت‌های فعالیت شرکت مخابرات ایران است و بدین منظور مدل‌های توسعه عملیاتی شرکت در بخش‌های مختلف مانند توسعه بازار ، توسعه سرویس‌های باندل، تحول در بخش زیرساخت‌های شبکه و فناوری اطلاعات و تسهیل ارایه سرویس به تمام مشتریان در سراسر کشور را دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تمام کارکنان و مدیران شرکت مخابرات ایران در مسیر خدمت‌رسانی به ذینفعان شرکت و در جهت دستیابی به چشم‌انداز اقتصاد دیجیتال با استفاده از تولید داخلی و توجه به سرمایه‌های ملی گام برمی‌دارند.
 
پیام مدیرعامل پس از برگزاری مجمع
مجمع شرکت مخابرات ایران تحت تاثیر حضور و اعتراض بازنشستگان این شرکت برگزار شد. موضوعی که واکنش مدیرعامل شرکت مخابرات ایران را در پی داشت.

مجید صدری از سهامداران  مختلف شرکت، بازنشستگان، کارکنان، اعضای هیات‌مدیره و تمامی عوامل اجرایی که در برگزاری شایسته و منظم مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران نقش ارزنده‌ای داشتند، تشکر و قدردانی کرد.


صدری درباره برگزاری مجمع عمومی با حضور حداکثری سهام‌ داران حقیقی و حقوقی و سهام داران خرد، بحث‌های مطرح‌شده در این مجمع را در موارد مختلف به نفع کلیت شرکت عنوان کرد و افزود: از تمامی کارکنان و بازنشستگان شرکت که با درک شرایط مالی و بودجه‌ای، تلاش‌های تیم مدیریتی شرکت مخابرات ایران را به‌منظور افزایش شان وکرامت کارکنان ارج می نهند، تشکر وسپاسگزاری می‌کنم.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین از حضور ارزشمند تمام سهامداران و همکاران بازنشسته و شاغل که نقطه نظرات و پیشنهادهای مفید و سازنده‌ای ارائه دادند و همچنین از عوامل اجرایی شرکت  که در برگزاری هر چه بهتر  مجمع نقش داشتند، تشکر کرد.

صدری در پایان ضمن تأکید مجدد بر توجه ویژه شرکت مخابرات ایران به توسعه سرمایه انسانی و ارتقای شان و کرامت کارکنان و بازنشستگان گفت: با درآمدزایی بیشتر و تلاش تمام پرسنل، چشم‌انداز رسیدن به یک شرکت مبتنی بر درآمدزایی با اقتصاد دیجیتال، بیش از همیشه روشن و مهیا است.
 
کد مطلب : ۲۷۲۰۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما