۰
با حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

امسال دوره‌های تابستانی آموزش زیست‌فناوری برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود

با ارائه گواهی از ستاد توسعه زیست فناوری در پایان دوره
تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۴
امسال دوره‌های تابستانی آموزش زیست‌فناوری برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود
 
آیتی‌من- به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از اهداف ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری، ترویج مفاهیم مربوط به حوزه زیست فناوری است. علمی که می تواند به تنهایی بار بزرگ اقتصادی کشور را به دوش بکشد و وابستگی ایران به نفت را کاهشی جدی دهد. در همین راستا ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری از اقداماتی که بتواند مفاهیم مربوط به علم زیست فناوری را ترویج دهد حمایت کامل می کند.

یکی از اقدامات ترویجی که مورد حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفته است، برگزاری کلاس های تابستانی با هدف آموزش و ترویج مبانی و تکنیک های دانش زیست فناوری و مهارت های علوم پزشکی به دانش آموزان است.

این دوره آموزشی که تابستان امسال برگزار می شود به همت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط پژوهش‌سرای صدرا مهر تهران در نخستین مدرسه جامع علوم زیستی و پزشکی برگزار خواهد شد. دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.

در این دوره آموزش، کارگاه‌های آموزشی مانند «استخراج DNA و مهندسی ژن»، «آشنایی با انواع میکروارگانیسم‌ها»، «تشخیص هویت و انگشت‌نگاری ژنتیکی» و «مبانی کشت سلول و سلول درمانی سرطان» آموزش داده می شود.

همچنین دانش آموزان پس از شرکت در دوره زیست فناوری، مجاز به شرکت در دوره های پزشکی، داروسازی و دنداپزشکی نیز می شوند.

در این دوره آموزشی، برنامه مشاوره و بحث های چالشی پیرامون انتخاب شغل و رشته تحصیلی و استعدادیابی نیز برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است. در پایان نیز فعالیت های تمامی شرکت کنندگان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و از ستاد توسعه زیست فناوری گواهی دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.sadramehr.com مراجعه و ثبت نام کنند.

 
کد مطلب : ۲۷۲۰۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما