۰
با اعضای خانواده آنر ۲۰، نسل جدید پرچم‌داران آنر آشنا شوید

آنر 20، آنر 20 پرو و آنر ۲۰ لایت معرفی شدند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵
آنر 20، آنر 20 پرو و آنر ۲۰ لایت معرفی شدند

آی‌تی‌من- خانواده آنر ۲۰، شامل پرچمداران جدید برند آنر است که طراحی چشم‌نواز، قابلیت‌های عکاسی حرفه‌ای و تجربه‌کاربری متفاوتی را برای نسل جوان عرضه می‌کند.

این خانواده، اولین گوشی‌های دنیا هستند که با طراحی «هولوگرافی پویا» و دوربین چهارگانه ۴۸مگاپیکسلی وارد بازار موبایل جهان می‌شوند. دوربین‌های چهارگانه خانواده آنر ۲۰ امتیاز ۱۱۱ را در DxoMark کسب کرده‌اند و در رتبه سوم جدول بهترین دوربین‌های موبایل قرار گرفته‌اند.



جرج ژائو، مدیر ارشد اجرایی آنر، درباره طراحی این محصول و قابلیت‌های دوربین آن در مراسم رونمایی گفت:‌ «ما در آنر همواره تلاش می‌کنیم تا همیشه در کاری که انجام می‌دهیم بهترین باشیم. نسل جدید پرچم‌داران آنر با نام خانواده آنر ۲۰ روانه بازار می‌شود با این ایده که کاربران بتوانند با استفاده از آن‌ها «شگفتی‌ها را ثبت کنند». طراحی هولوگرافی پویا و دوربین چهارگانه این محصول، سبکی نوین را وارد زندگی نسل جوان در دنیای پر جنب‌وجوش و هیجان‌انگیز امروزی می‌کند. خانواده آنر ۲۰ یک بار دیگر نشان می‌دهد که آنر رهبر بازار طراحی گوشی‌های هوشمند در دنیاست.»
 
شگفتی دوربین چهارگانه ۴۸مگاپیکسلی
دوربین چهارگانه پرچم‌دار جدید به لنز ۴۸مگاپیکسلی IMX586 سونی مجهز است که آپرچر f/1.4 دارد. قابلیت‌های حالت هوش‌مصنوعی اولترا (AI Ultra Clarity Mode) و  حالت AIS Super Night باعث می‌شود تا کاربران بتوانند عکس‌هایی حرفه‌ای‌تر ثبت کنند.



دوربین چهارگانه به لنزی با زاویه فوق عریض ۱۶مگاپیکسلی مجهز است. علاوه‌براین، دوربین تله‌فوتو ۸مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال هم قرار دارند تا بتوان عکس‌های عریض‌تر و نزدیک‌تر گرفت.
دوربین چهارگانه ۴۸مگاپیکسلی به کاربر این امکان را می‌دهد تا در طول روز، عکس‌های بسیار باکیفیتی به خصوص در حالت هوش‌مصنوعی اولترا ثبت کند.

به لطف پردازنده دوگانه عصبی و ISP دوگانه، تراشه ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ با هوش مصنوعی، بهترین جزئیات از این عکس‌ها را جمع می‌کند و عکسی جدید به وجود می‌آورد که «عکس فوق ۴۸مگاپیکسلی» نامیده می‌شود.



با لنز ۱۶مگاپیکسلی فوق عریض، کاربران می‌توانند عکس‌هایی با زاویه دید ۱۱۷ درجه عکس بگیرد. لنزی ۲ مگاپیکسلی قرار دارد که به کاربر اجازه می‌دهد که عکس‌هایی ماکرو با فاصله ۴سانتی‌متر از سوژه بگیرد. علاوه‌براین می‌توان با استفاده از دوربین آنر می‌توان روی سوژه‌ها تا ۳برابر اپتیکال، ۵ برابر هیبریدی و ۳۰برابر دیجیتال بزرگ‌نمایی کرد.
 
طراحی هولوگرافی پویا، کلاس جدید طراحی محصول
خانواده آنر ۲۰، تجربه کاربری را با معرفی طراحی هولوگرافی پویا قاب پشتی بازنویسی کرده است. آنر اولین برندی است که توانسته از تکنیک مِش سه‌بعدی سه‌گانه در طراحی محصولات جدید استفاده کند. در فرآیندی دو مرحله‌ای ابتدا لایه‌ عمیقی قرار می‌گیرد که با استفاده از فناوری نانو میلیون‌ها دانه‌ای رنگی را روی قاب پشتی پخش می‌کند و منشورهای مینیاتوری به وجود می‌آورد. مهندسان و طراحان آنر شیشه منحنی سه‌بعدی، لایه رنگی و لایه عمقی را روی هم قرار داده‌اند تا هنگام برخورد نور با قاب پشتی گوشی و منشورهای تعبیه شده در لایه عمقی، گستره‌ای از رنگ به نمایش در بیاید. خانواده گوشی‌های آنر ۲۰ در رنگ‌های فانتوم مشکی، فانتوم آبی، مشکی و آبی کبود در بازار عرضه خواهند شد.


 
شگفتی در همه بخش‌های تجربه کاربری
ذهنیت همیشه بهترین بودن آنر باعث شده است تا شگفتی‌های خانواده آنر ۲۰ تنها به طراحی و ساخت بدنه خلاصه نشود. نمایشگر ۶.۲۶ اینچی تمام‌صفحه ۹۱.۷درصد پنل جلو را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که دوربین سلفی در زیر نمایشگر قرارگرفته و تنها ۴.۵ میلی‌متر از فضای نمایشگر را اشغال کرده است.

سنسور اثرانگشت خانواده آنر ۲۰ در سمت راست فریم آلومینیومی قرار دارد. حالت نامتقارن و به شکل حرف L دوربین‌های آنر ۲۰ باعث شده است که فضا برای قرارگیری باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری وجود داشته باشد. در کنار سخت‌افزار قدرتمند آنر ۲۰ پرو به فناوری ورق‌های گرافن برای خنک‌کردن دستگاه مجهز شده است.
 
کد مطلب : ۲۷۲۰۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما