۰

رجیستری گوشی مسافری تا اطلاع ثانوی متوقف نمی‌شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰
رجیستری گوشی مسافری تا اطلاع ثانوی متوقف نمی‌شود

آی‎تی‎من- ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی اعلام کرد: در جلسه‎ای که روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۸ به ریاست رحمانی فضلی وزیر کشور و با حضور قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت تشکیل شد پس از تبادل نظر و رفع ابهامات موجود، مقرر شد سایت ثبت گوشی مسافری همچون گذشته فعال و امکان ثبت و رجیستری تلفن همراه مسافری تا اطلاع ثانوی کمافی‌السابق (۹۷/۱۲/۷) فراهم شد.

بنا به اعلام نماینده وزیر صمت و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران، مسافران همچون گذشته می‎توانند با کد ملی خود نسبت به ثبت یک گوشی تلفن همراه اقدام کنند.

درستی با تقدیر ویژه از وزیر کشور و معاون بازرگانی داخل وزارت صمت ادامه داد: با همکاری و نگاه مثبت این عزیزان توانستیم این موضوع را مرتفع سازیم و از هرگونه التهاب احتمالی در بازار جلوگیری به عمل آوریم.

پیش از این آخرین مهلت ثبت و رجیستری گوشی مسافری ۳۱ اردیبهشت ۹۸ اعلام شده بود. حمید رضا دهقانی نیا سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرده بود: این زمان، آخرین مهلت برای راه‌اندازی اتصال سامانه گمرک به نیروی انتظامی است و با توجه به اطلاع رسانی‌های انجام شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

 
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۷۲۰۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما