کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فراخوان حضور بازی‌سازان در یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال

مهلت ثبت‌نام در یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال تمدید شد

بنیاد ملی بازی های رایانه ای , 28 ارديبهشت 1398 ساعت 21:28

مهلت ثبت‌نام در یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال 31 اردیبهشت‌ماه سال جاری به پایان می‌رسد و بازی‌سازان نیز می‌توانند در موضوعات «خانواده و سبک زندگی»، «مسجد و مناسک دینی»، «کسب و کارهای نوپا» و «حکمرانی و مدیریت» به ثبت‌نام در این جشنواره و ارسال آثار خود بپردازند.



آی‌تی‌من- به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و به نقل از دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال، به منظور فراهم‌کردن فرصت مناسب برای ثبت‌نام و آماده‌کردن محتوا و خدمات مرتبط با محورهای جشنواره توسط متقاضیان و درخواست ایشان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام، به پیشنهاد کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، رویداد مذکور تا 31 اردیبهشت‌ماه 1398 تمدید شده است. گفتنی است با توجه به تعداد بالای آثار موجود برای رقابت در بخش‌ها و محورهای مختلف موضوعی جشنواره و آغاز داوری اولیه از ابتدای خردادماه 1398، این زمان دیگر قابل تمدید نخواهد بود.

یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال با محوریت موضوعات هفت‌گانه شامل «امید و نشاط اجتماعی»، «مقاومت و انقلاب اسلامی»، «خانواده و سبک زندگی»، «اقوام و فرهنگ ملی و محلی»، «مسجد و مناسک دینی»، «کسب و کارهای نوپا» و «حکمرانی و مدیریت» برگزار می‌شود.

از جمله قالب‌های اولویت‌دار برای دریافت آثار این جشنواره می‌توان به «بازی‌های رایانه‌ای» اشاره کرد که براساس معیارهای «فنی، طراحی، هنری، بازی‎نامه و داستان» ارزیابی می‌شوند.

براساس آنچه توسط روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال اعلام شده بازی‌های رایانه‌ای از جمله قالب‌های اولیت‌دار در موضوعات «خانواده و سبک زندگی»، «مسجد و مناسک دینی»، «کسب و کارهای نوپا» و «حکمرانی و مدیریت» است.

یازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال در هفت بخش موضوعی و در 33 عنوان داوری خواهد شد و  به برگزیدگان هر عنوان به صورت مجزا جوایزی به ترتیب ذیل اهدا خواهد شد:
رتبه اول: تندیس زرین سرآمد+لوح+جایزه 70 میلیون ریالی
رتبه دوم: لوح تقدیر+جایزه 50 ملییون ریالی
رتبه سوم: لوح تقدیر+جایزه 30 ملیون ریالی

همچنین برگزیدگان علاوه بر دریافت جوایز فوق از حمایت‌های معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و  ذیل آن، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برخوردار خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک در جشنواره ثبت‌نام کرده و به ارسال آثار خود بپردازند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت جشنواره مراجعه کنید.

 


کد مطلب: 271997

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271997/مهلت-ثبت-نام-یازدهمین-جشنواره-ملی-رسانه-های-دیجیتال-تمدید

ITMen
  https://www.itmen.ir