کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوگل از پیکسل 3A و پیکسل 3A XL رونمایی کرد 

GSMArena , 20 ارديبهشت 1398 ساعت 18:56

گوگل از گوشی‌های میان‌رده جدیدش با نام‌های پیکسل 3A و پیکسل 3A XL پرده برداری کرد.



آی‌تی‌من- ظاهرا مشخصات دستگاه‌های جدید گوگل مشابه پیکسل ۳ است و با همان مشخصات دوربین، نرم‌افزار، برنامه‌های مربوط‌  به به‌روزرسانی، اما با قیمتی حدود نصف پیکسل ۳ به بازار عرضه خواهند شد.

گوشی Pixel 3A دارای نمایشگر ۵.۶ اینچی OLEDبا وضوح تصویر ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ است و از پردازنده اسنپدراگون ۶۷۰ کوالکام، حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی ۱۲.۲ مگاپیکسلی است. پیکسل 3A با نسخه ۹ اندروید پای عرضه می‌شود.

این گوشی همچنین از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و انتظار می‌رود در رنگ‌های مشکی، سفید  و بنفش با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه شود. 

پیکسل 3A XL نیز دارای نمایشگر ۶ اینچی OLEDبا وضوح ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰
پیکسل است از پردازنده اسنپدراگون ۶۷۰ کوالکام، حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد. 

دوربین اصلی این گوشی نیز ۱۲.۲ مگاپیکسلی است و از نسخه ۹ آندرویید پای بهره می‌برد.

گوشی مذکور دارای باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و انتظار می‌رود در رنگ‌های مشکی، سفید  و بنفش با قیمت ۴۷۹ دلار به بازار عرضه شود. 

گوگل وعده داده است که همانند همه محصولاتش، این گوشی‌ها نیز در برنامه به‌روزرسانی سه‌ساله‌ای قرار می‌گیرند. 

گوگل همچنین به به‌روزرسانی‌های امنیتی میان‌رده‌های خود می‌پردازد. این در حالی است که میان‌رده‌های موتورولا، نوکیا و سامسونگ چنین به‌روزرسانی‌های منظمی را دریافت نمی‌کنند.

به غیر از تفاوت‌هایی که در مشخصات سخت‌افزاری دو دستگاه جدید پیکسل گوگل نسبت به پیکسل ۳ وجود دارد، تفاوت دیگر این است که پیکسل 3A و پیکسل 3A XL از تشخیص متن در اپلیکیشن دوربین برخوردار نیستند. اما سایر ویژگی‌های انحصاری گوگل همچون Call Screen و تراشه امنیتی Titan در میان‌رده‌های جدید هم در دسترس کاربران قرار دارد. 
 


کد مطلب: 271926

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271926/گوگل-پیکسل-3a-xl-رونمایی-کرد

ITMen
  https://www.itmen.ir