۰
قدمی بلند به سوی تحقق «الومارکت»

الوپیک دکان را خرید و با یاران دریان قرارداد بست

تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۰
الوپیک دکان را خرید و با یاران دریان قرارداد بست
 
آی‌تی‌من- مهدی نایبی، مدیر عامل گروه الوپیک گفت: انعقاد قرارداد انحصاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاران دریان و همچنین خرید استارت آپ دکان دو گام مهم الوپیک برای توسعه زیرساختی سرویس «الو مارکت» است که به واسطه این دو اتفاق، فرایند خرید هرگونه کالای فروشگاهی را نخست در تهران و سپس در کلانشهرهای دیگر برای کاربران تسهیل می‌کند.

وی همچنین  در خصوص این دو قرارداد عنوان کرد: فرایند تملیک دکان و قرارداد انحصاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاران دریان با مشاوره گروه مالی فیروزه صورت گرفته است. مذاکرات این معامله3 ماه به طول انجامید که نهایتاً در فروردین ماه امسال با امضا قراردادهای انتقال سهام  به سرانجام رسیده است.

به پشتوانه این تملک و جذب سرمایه همزمان، الومارکت بزودی خدماتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که  تمام نیازمندی‌های کالایی سوپرمارکتی خود را از طریق اپلیکیشن و پرداخت درون برنامه ای انجام دهند. لازم به ذکر است در سرویس‌های مشابه، تحویل کالا در روز‌های بعد  از سفارش انجام خواهد شد که در الومارکت از طریق سفیران و در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است که الوپیک ابتدا کار خود را با سرویس‌های پیک موتوری و تاکسی موتوری آغاز کرد و سپس سرویس‌هایی همچون وانت بار سبک و سنگین و سواری بار را به پلتفرم خود اضافه کرد. این شرکت در سال جدید با اضافه کردن سرویس‌های «الو تاکسی» ، »الو پست» ، «الو مارکت» و «الو فود» که به زودی آغاز به کار خواهند کرد، تبدیل به یک سوپر اپلیکیشن شد.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۱۸۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما