۰

آیفون XR به دوربین دوگانه مجهز می‎شود

تاریخ انتشار
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲
آیفون XR به دوربین دوگانه مجهز می‎شود

آی‎تی‎من- اپل مثل هر سال اواخر تابستان از گوشی‏‌های جدیدش رونمایی می‏‌کند. بر این اساس تا آن زمان مدام خبرها و شایعاتی درباره نسخه‏‌های مختلف آیفون منتشر می‏‌شود.

این روزها دوربین گوشی‎های آیفون به موضوع داغ شایعات بدل شده و هر روز شاهد انتشار اخباری در این باره هستیم.

گوشی قدیمی آیفون XR دارای یک لنز تکی واید است، اما شایعات حاکی از آن است که مدل 2019 این گوشی به دوربین دوگانه با یک لنز واید و یک لنز تله فوتو مجهز خواهد شد.

اپل پیشتر لنزهای تله‌فوتو را هم برای ارائه بزرگ‌نمایی اپتیکال دوبرابری به‌جای بزرگ‌نمایی دیجیتال مورد استفاده قرار می‏‌داد و هم امکان ارائه حالت پرتره در اپلیکیشن دوربین سیستم‌عامل موبایلی آی‌اواس فراهم بود. این دو ویژگی باعث شده این لنز به‌عنوان لنز اصلی در نظر گرفته شود. این درحالی است که لنز واید اطلاعات مربوط به عمق را ثبت می‌کند تا از آن‌ها برای مجزا کردن سوژه از پس‌زمینه‌ و حالت بوکه بهره ببرد.

تاکنون گزارش‎هایی مبنی بر اینکه مدل جدید آیفون‌های 2019 به نمایشگرهای اولد ۵.۸ اینچی و ۶.۵ اینچی و سیستم دوربین سه‌گانه مجهز می‏‌شوند، منتشر شده است. اما صحت و سقم این خبرها هنوز از سوی هیچ منبع موثقی تایید نشده است.

انتظار می‌رود دوربین دوگانه مدل بعدی آیفون XR نیز از پوشش شیشه سه‌بعدی بهره ببرد. علاوه‌ب راین، احتمال استفاده از نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع LCD در آیفون XR جدید وجود دارد.
 
مترجم : ساحره چمنی
مرجع : GSMArena
کد مطلب : ۲۷۱۷۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين