۰

حمایت صندوق نوآوری از تجهیز و استقرار شتاب‌دهنده‌ها

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۳
حمایت صندوق نوآوری از تجهیز و استقرار شتاب‌دهنده‌ها

آی‌تی‌من- سیاوش ملکی‌فر در مراسم اختتامیه پنجمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت فناوری‌های مالی و فین‌تک در حسابداری که در دانشگاه آزاد اسلامی‌ واحد تهران غرب برگزار شد، با بیان دغدغه‌های کارآفرینی در حوزه استارت‌آپی، گفت: همواره در رویدادهای استارت‌آپی این نگرانی وجود دارد که اگر فردی سراغ کارآفرینی و ایجاد کسب و کاری رفت، منابع مالی آن را چگونه باید تأمین کند و آیا نهادی از او حمایت خواهد کرد.

وی افزود: من در اینجا از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی به کارآفرینان حوزه استارت‌آپی قول می‌دهم که منابع مالی مورد نیاز آنها را تأمین خواهیم کرد و آنها از این بابت نگرانی نداشته باشند.

ملکی فرد در ادامه با بیان برنامه‌های ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی برای استقرار شتاب‌دهنده در کشور گفت: ما در صندوق برنامه‌های خوبی را برای حمایت از شتاب‌دهنده‌ها در سراسر کشور در نظر گرفته‌ایم و به دنبال آن هستیم با هماهنگی با دانشگاه‌ها در کشور، شتاب‌دهنده‌ها را تجهیز کنیم. افرادی هم که در این حوزه فعالیت می‌کنند نگران فضای استقرار نباشند، ضمن اینکه هم منابع و هم تجهیزات برای ادامه فعالیت آنها از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی تأمین خواهد شد.
 
کد مطلب : ۲۷۱۷۳۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما