۰

 «توان تک» و «الکامپ تورز» بخش‎های جدید الکامپ بیست و پنجم

آغاز پیش ثبت نام غرفه‌های داخلی الکامپ
تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۳
عکس تزیینی است
عکس تزیینی است
 
آی‌تی‌من- بنابر اطلاعیه شماره چهار نمایشگاه الکامپ، یکی از ویژگی‌های الکامپ امسال در نظر گرفتن بخش خاصی با عنوان توان تک برای فراهم شدن امکان حضور و عرضه قابلیت‌ها و توانمندی‌های خانواده معلولان کشور در زیست بوم فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

این بخش از یک سو نشان‌دهنده ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این بخش از جامعه بوده و از سوی دیگر زمینه‌ساز ایجاد ارتباط این دسته از محصولات و خدمات آنان به بازیگران بزرگ کشور برای بزرگ شدن و ورود به کل جامعه خواهد بود.

از سوی دیگر، آشنایی عملی و شهودی با زیست بوم فناوری اطلاعات و ارتباطات، ایجاد شناخت از نزدیک با تحولات فناواورانه در کسب و کارهای مبتنی بر اقتصاد و تحول دیجیتال و فراهم شدن امکان بازدید هدفمند از نمایشگاه در بخش الکامپ تورز طراحی شده است تا نیازمندی‌های علاقه‌مندان به این حوزه تامین شود.

همچنین همان‌گونه که در مصاحبه‌ها و خبرها اطلاع‌رسانی شده، دعوت از وزرا، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های خارجی به طور جدی در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود تعداد بیشتری از نمایندگان کشورهای خارجی در نمایشگاه امسال محصولات، قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود را به کسب و کارهای ایرانی عرضه کنند.

بر اساس این گزارش، سازمان نصر کشور امسال با داشتن ره نگاشت تحول راهبردی خود با نام بیستون و معرفی بیست محور راهبردی تا افق ۱۴۰۱ گام مهمی ‌را در جهت نقش آفرینی در توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، موجی بزرگ در حوزه تحول و اقتصاد دیجیتال در صنایع مختلف کشور و هوشمندسازی شهرهای بزرگ کشور برداشته و الکامپ ۲۵ نمایشی بزرگ از ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های اعضای این سازمان در این عرصه خواهد بود. 

نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی 1398 (الکامپ بیست و پنجم) از 27 تا 30 تیرماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

همچنین پیش ثبت نام غرفه‌های داخلی این نمایشگاه از فردا (دوم اردیبهشت ماه) آغاز می‌شود.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۱۷۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين