۰

22 جایزه معتبر طراحی iF Design 2019 به ایسوس رسید

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۳
22 جایزه معتبر طراحی iF Design 2019 به ایسوس رسید

آی‌تی‌من- محصولات ایسوس توانستند در بخش‌های قطعات گیمینگ/VR، قطعات کامپیوتر، ارتباط از راه دور، تلویزیون/دوربین و سلامتی/درمانی جوایز را به خود اختصاص دهند که این تعداد جوایز برای یک شرکت، رکوردی منحصر به فرد محسوب می‌شود.

در زمینه گیمینگ/ VR این محصولات ایسوس موفق به دریافت جایزه شدند:
لپ‌تاپ‌ها:
ROG Strix SCAR II GL704
ROG Strix Hero II GL704
 ROG Zephyrus S GX531
 ROG Zephyrus GX701
ROG Mothership GZ700
کیس‌های آماده:
ROG Huracan G21
ROG Strix GL12
مادربوردها:
ASUS Prime Z390-A
 ROG Maximus XI Formula
نمایشگرها:
ASUS CG32UQ
 ROG Strix XG49VQ

علاوه بر این، خنک کننده پردازشگر ROG Ryujin 360،هدست ROG Delta، کیبرد ROG Strix Scope و هارد اکسترنال FX EHD-A1T/A2T جوایز دیگر این بخش را به خود اختصاص دادند.

در بخش جوایز کامپیوتر نیز برای این محصولات جوایز به ایسوس تعلق گرفت:
لپ‌تاپ‌ها:
(ZenBook Pro 15/14 (UX580/480
(ZenBook 13/14/15 (UX333/433/533

روبات Zenbo Junior نیز دیگر محصولی بود که در این زمینه برنده iF Design 2019 شد.
Gimbal G3M استابلایزر موبایل ایسوس نیز در قسمت تلویزیون/دوربین و Lyra Voice در قسمت ارتباط از راه دور برنده این جایزه طراحی 2019 شدند. همچنین VivoWatch BP جایزه طراحی بخش سلامتی/درمانی را برای برند ایسوس به ارمغان آورد.
 
مادربورد Prime Z390-A
طراحی بر پایه سادگی به همراه تنظیمات متعدد برای بهینه سازی و اورکلاکینگ، توانست برای اورکلاکرهای تازه کار و سیستم بیلدرها بهترین ابزار را برای تیون سازی قدرت سیستم با AI Overclocking به همراه داشته باشد. راهکارهای پنج گانه بهینه سازی ایسوس نیز در این مادربورد با یک کلیک به کاربر امکان افزایش عملکرد سیستم را به طور خودکار و سپس تست های پایداری برای داشتن بالاترین فرکانس های لازم در سیستم را در دسترس قرار داده است.

مادربورد ROG Maximus XI Formula
بی شک تاج زیباترین مادربورد جهان لایق نسل یازدهم سری Formula است.پوشش ROG Armour با نورپردازی زیبای Aura Sync، خنک کننده ویژه، ظاهر لوکس و رابط های متعدد نسل جدید در کنار نمایشگر 2 اینچی Live Dash OLED ظاهری بی نظیر را برای این مادربورد با شکوه خلق کرده است. بی شک طراحی این مادربورد در حال حاضر به الگویی برای سایرین تبدیل شده است.


 نمایشگر CG32UQ
کنسول گیمینگ بخش جدا نشدنی صنعت و دنیای گیمینگ است. به همین منظور ایسوس نیز نمایشگر CG32UQ را به طور اختصاصی و بهینه برای کنسول های گیمینگ طراحی و تولید کرده است. 31.5 اینچ صفحه نمایش با تفکیک پذیری 4K Ultra HD، FreeSync و DisplayHDR 600 و هاب USB 3.0 برای شارژ کردن کنترلر های بازی،این نمایشگر را به تنها نمایشگر تخصصی برای کنسول گیمینگ در بازار تبدیل کرده است.
 خنک کننده ROG Ryujin 360
 خنک کننده ROG Ryujin 360 پرچم دار خنک کننده های مایع AiO در جهان به شمار می رود. با بهرمندی از فن های Noctua IndustrialPPC جریان هوا را با بیشترین فشار و کمترین نویز به سمت رادیاتور قدرتمند آن هدایت می کند. یک فن که در روی پمپ قرار دارد، به طور مداوم با ایجاد گردش هوا در اطراف مدار تغذیه مادربورد و M.2، آن نواحی را همواره خنک نگه می دارد. در کنار نور پردازی Aura Sync، LiveDash OLED آن امکان ایجاد جلوه های بصری بسیار متفاوتی را در روی خنک کننده فراهم آورده است.
 
هدست ROG Delta
اولین هدست جهان با DAC چهارگانه ESS ES9218 برای داشتن صدای واقعی در بازی به منظور شناسایی بهتر و دقیق تر اهداف، به همراه راحتی کامل برای استفاده در طولانی مدت، ROG Delta را به هدستی ایده آل برای تمامی سبک های گیمینگ تبدیل کرده است. این هدست با وزن کم و طراحی D شکل کاپ های آن، اوج راحتی را با زیبایی هر چه تمام تر برای گیمر های وسواسی در دسترس قرارداده است. نور پردازی RGB این هدست بر خلاف مدل های برند های رقیب در چند ناحیه انجام می شود و می توانید سلیقه خود را به طور کامل در ظاهر این هدست به کار بگیرید. رابط USB-C به همراه مبدل USB-C به USB 2.0 این هدست را به محصولی سازگار برای PC، کنسول و موبایل گیمینگ تبدیل کرده است.

 
کیبرد ROG Strix Scope
کیبرد ROG Strix Scope با سوییچ های آلمانی خوشنام Cherry MX RGB تجهیز شده تا گیمرهای حرفه ای سریع ترین واکنش را بتوانند از طریق کیبرد خود اعمال کنند. این کیبرد طبق پیشنهاد گیمر های حرفه ای سبک FSP طراحی شده و کلید Ctrl دوبرابر بزرگتر نسبت به حالت عادی طراحی شده است تا نهایت راحتی را در بازی تجربه کنند.طراحی ROG Slash  به همراه سطح آلومینیومی خش دار و نورپردازی Aura Sync با جلوه های بصری فوق العاده، لوکس ترین ظاهر را به سیستم گیمینگ شما خواهد بخشید. در این کیبرد کلیدی نیز با نام Stealth key تعبیه شده تا به سرعت نرم افزارها  را به حالت مخفی در آورده و صدای سیستم را قطع کند.  این کیبرد با روکش های کلید WASD نقره‌ای رنگ عرضه می شود و یک ابزار جدا سازی کلید نیز به همراه دارد.

 هارد اکسترنال ASUS FX (EHD-A1T/A2T)
ایسوس نخستین هارد قابل حمل 2.5 اینچی جهان را با نورپردازی Aura Sync RGB عرضه کرد است که امکان ایجاد 16 میلیون رنگ را در حین کار را در دسترس قرار می دهد. همچنین این نورپردازی با نورپردازی Aura Sync سایر محصولات ایسوس نیز به طور کامل سازگار است و هارمونی جالبی را ایجاد می کند. FX ایسوس با دو ظرفیت یک ترابایت و 2 ترابایت در دسترس بوده و به منظور عملکرد سریع از ارتباط USB 3.1 Gen 1 بهره مند است. همچنین کدگذاری AES 256-bit نیز برای حفظ امنیت اطلاعات شخصی در این هارد دیسک گنجانیده شده است.
 
Zenbo Junior
پلتفرم همراه با هوش مصنوعی ایسوس در دنیای روباتیک با Zenbo شروع شد و شرکای تجاری ایسوس اکنون می توانند راهکارهای مدیریتی رباتیک را برای بهبود کسب و کار با Zenbo Junior داشته باشند. قابلیت های درونی این محصول مانند دید کامپیوتری، سیستم دیالوگی و گفت‌وگو و توانایی پیروی از دستورالعمل ها و سونار قابل برنامه نویسی این محصول را به محصولی بی دردسر برای هر نوع وظیفه ای تبدیل کرده است. به همراه Zenbo Junior، ابزار های گسترشی شامل Zenbo SDK و ویراستار گسترش بازه دیالوگی و API های متعدد برای علاقه مندان نیز در دسترس است.


 
Lyra Voice
این محصول یک مش روتر با استاندارد 802.11ac است که دستیار صوتی Alexa و اسپیکر بلوتوثی ویژه آن امکان تعامل را در خانه های هوشمند فراهم آورده است. Lyra Voice یک دستگاه سه باند در کلاس AC2200 است و با راهکار AiMesh ایسوس نیز به طور کامل سازگار است و برای امنیت کامل شبکه، نسخه AiProtection Pro با آن عرضه شده است.
 
VivoWatch BP
نخستین محصول پوشیدنی در رده درمانی در جهان دارای سنسور های Electricalgraphy (ECG)  و Photoplethysmography (PPG) VivoWatch BP نام دارد. ایسوس با فناوری HealthAI پایش سلامتی را به صورت مداوم 7/24 انجام داده و آنالیزهای دقیقی را توسط این ساعت هوشمند انجام می‌دهد.


 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۱۶۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما