۰

پیش ثبت‌نام الکامپ بیست و پنجم، از دوم اردیبهشت آغاز می‌شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵
پیش ثبت‌نام الکامپ بیست و پنجم، از دوم اردیبهشت آغاز می‌شود

آی‌تی‌من- پیش ثبت نام بزرگترین رویداد فناوری- تجاری کشور (دوره 25) ازساعت ۹ صبح دوم اردیبهشت ماه در سامانه iran-elecomp آغاز خواهد شد. بدیهی است همچون ادوار گذشته اولویت در پیش‌ثبت‌نام، در جانمایی و اختصاص غرفه موثر خواهد بود.

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد  ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذی‎نفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری  مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان و عمق‌بخشی به اقتصاد زیست‌بوم فناوری کشور، جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه‌های مختلف الکترونیک، کامپیوتر (سخت‌افزار و نرم‌افزار) و حضور مقتدرانه بازیگران بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با انتخاب شعار راهبردی #آینده_بهتر امیدوار است تا با برگزاری هرچه باشکوه‌تر بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در تاریخ 27 تا 30 تیر ماه 1398 و حضور موثر تمامی فعالان این حوزه موجبات پیشرفت صنعت و سربلندی کشور فراهم آید.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۱۶۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين