۰

کمپین بهاره «بیتل» برای توسعه دهندگان استارتاپ‌ها

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۹
کمپین بهاره «بیتل» برای توسعه دهندگان استارتاپ‌ها
 
آی‌تی‌من- وب سرویس دانش بنیان «بیتل» امکان ارسال پیامک‌های صوتی و متنی را با کمترین هزینه برای توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های واسطه محور و استارتاپ‌ها، با کیفیت بالا فراهم کرده است؛ به‌طوری‌که می‌توانند میلیون‌ها پیامک صوتی و متنی را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای مشتریان و کاربران ارسال کرده و با استفاده از وب سرویس‌های پیشرفته، با آنان در تعامل باشند.

این سرویس بومی ‌که به تازگی توسعه یافته است، در حال رشد در استارتاپ استودیو آراتل (AVC) و نتیجه تلاش متخصصان ایرانی است. بیتل با کاهش هزینه، زمان و انرژی، راهکاری مناسب برای توسعه دهندگان برنامه‌های کاربردی، استارتاپ‌ها و در نهایت کاربران به شمار می‌آید.

هدف از ارائه این سرویس تحت وب، ایجاد بستری هوشمند، برخط و آسان برای ارتباط با کاربران عنوان شده است که افزایش میزان کاربران وفادار برای کسب و کارهای مختلف را فراهم کرده است.

بنابراین گزارش، اکنون در آغازین روزهای بهار، بیتل با راه اندازی کمپینی، در نظر دارد تا استفاده از این سرویس را تا سقف 500 هزار ریال برای استفاده رایگان استارتاپ‌ها قرار دهد. استارتاپ‌ها می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به بخش مربوطه در سایت بیتل تا پایان خرداد 98 مراجعه و پس از تکمیل فرم مربوطه از این سرویس استفاده کنند.

سرویس بیتل ویژگی‌هایی دارد که از آن جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد:
1- ارسال پیامک صوتی: امکان انتقال واقعی احساس و منظور خود به مشتریان
2- ارسال پیامک متنی: مطلع کردن کاربران از آخرین وضعیت با استفاده از سرشماره‌های خدماتی
3- ارسال کد یکبار مصرف: احراز هویت کاربران به سادگی و امنیت فراوان
4- تبدیل متن به صوت: برای تعامل تاثیرگذارتر با کاربران


همچنین بیتل مبتنی بر محبوب‌ترین زبان‌های برنامه نویسی مانند جاوا، سی شارپ، پی اچ پی، پایتون و جاوا اسکریپت، برای راحتی تعامل توسعه دهندگان با کاربران، کدهای آماده‌ای را ارائه داده است.

از مشتریان این سرویس تاکنون می‌توان بانک ملی، بانک مهر اقتصاد، فیلم نت، آی دی پی و سیب اپ را نام برد.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۱۶۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما