۰

سیلیکون‌ولی از نیروهای جوان خالی می‌شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۱
سیلیکون‌ولی از نیروهای جوان خالی می‌شود
 
آی‌تی‌من- به گزارش بیزینس اینسایدر، بررسی‌های گروه برانزویک نشان می‌دهد که شهرهای دیگر آمریکا در حال تبدیل شدن به هاب‌های نوآوری قدرتمندی هستند که نیروهای انسانی را به سوی خود جذب می‌کنند.

گروه برانزویک در تحقیق خود  که از 25 ژانویه تا 8 فوریه 2019 انجام شده، حدود 300 نفر از کارکنان فناوری منطقه Bay Area را مورد نظرسنجی قرار داده و نتیجه گرفته که جذب و استخدام نیروهای با استعداد در حوزه فناوری در این منطقه روز به روز سخت‌تر می‌شود.

Bay Area یا منطقه خلیج، ناحیه‌ای در شمال کالیفرنیاست که شهر سانفرانسیسکو و شهرهای اطرافش را در بر‌می‌گیرد و سیلیکون‌ولی نیز در همین منطقه قرار دارد.

جالب اینکه 41 درصد از افرادی که در این نظرسنجی مورد پرسش قرار گرفته‌اند و در محدوده سنی 18 تا 34 سال قرار دارند، گفته‌اند که قصد دارند سال آینده از این منطقه به شهرهای دیگر مهاجرت کنند.

همچنین 49 درصد افراد معتقدند که به زودی منطقه دیگری در آمریکا به عنوان قطب نوآوری معرفی خواهد شد؛ عنوانی که سال‌ها در اختیار سیلیکون ولی بوده است.

از سوی دیگر، 74 درصد نظرسنجی شوندگان پیش‌بینی می‌کنند که چین در 5 سال آینده به تهدیدی بسیار جدی برای سیلیکون‌ولی تبدیل می‌شود.

اما در حالی که تعداد کارکنان با استعداد رو به کاهش و رقابت در حال افزایش است، سیلیکون ولی همچنان به آینده خوش‌بین است و تقریبا نیمی از نظرسنجی شوندگان پیش‌بینی‌ می‌کنند شرکت‌شان رشد می‌کند و نیمی از افراد هم معتقدند که روزهای خوب سیلیکون ولی در راه است.
 
 
مرجع : Business Insider
کد مطلب : ۲۷۱۵۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما