۰

«نقشه تهران» بازی شوتر آنلاین رایگان زولا رسما معرفی و عرضه شد

گزارشی از مراسم رونمایی «نقشه تهران» بازی زولا در هتل اسپیناس تهران، چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۹
«نقشه تهران» بازی شوتر آنلاین رایگان زولا رسما معرفی و عرضه شد
 
محبوبیت بازی‌های سبک تیراندازی اول شخص در دنیا،‌ به خصوص بین گیمرهای ایرانی، مساله‌ای کاملا مشخص است و «شرکت ایرانی سورنا»،‌ که از ناشران و تولیدکنندگان با سابقه‌ی بازی‌های رایانه‌ای در ایران است، با همکاری کمپانی «لوکوم گیمز»، از سه سال پیش اقدام به انتشار بازی «زولا» در ایران کرده و تا به امروز این بازی به واسطه‌ی گیم‌پلی روان، گرافیک قابل قبول و سهولت دسترسی آن، در کنار رایگان بودنش، از محبوبیت بسیاری برخوردار شده است.


تیم «استودیو سورنا» با پشتیبانی تمام وقت این بازی و بومی‌سازی المان‌های آن، متناسب با سلیقه‌ی گیمر ایرانی، قدم‌های رو به رشدی را در زمینه‌ تولید محتوا برداشته و حالا رونمایی و عرضه‌ «نقشه‌ تهران»، یکی از بزرگترین اقدامات در راستای علایق گیمرهای ایرانی بوده است.

 
زولا با «نقشه تهران» ایرانیزه‌تر شد
ارائه‌ی «نقشه‌ تهران» برای بازی زولا جدا از ارزشی که به محتوای این بازی آنلاین رایگان می‌افزاید، قدمی رو به جلو برای «شرکت سورنا» و تیم «لوکوم گیمز» محسوب می‌شود، چرا که کار تولید این محتوا تماما در ایران انجام شده و از این حیث، بازی زولا بیش از پیش به یک محصول مشترک «ایرانی- ترکیه‌ای» تبدیل شده است.

اهمیت عرضه‌ «نقشه تهران» بازی زولا به حدی بوده که «شرکت سورنا» روز چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه ۹۷، همزمان با انتشار بروزرسانی «نقشه تهران»، اقدام به برپایی رویداد و گردهمایی در «هتل اسپیناس» تهران کرد تا جزئیات بیشتری از این بروزرسانی، بازی و برنامه‌های آینده‌ شرکت را به فعالین حوزه‌ گیم ارائه دهد.
 

ایران بازار مهم و استراتژی برای بازی‌های شوتر آنلاین!
مراسم رونمایی از «نقشه‌ تهران» بازی زولا با سخنرانی آقای اولوج یوجا (Uluc Yuca) مدیر توسعه بازار هولدینگ «این‌گیم گروپ» که «لوکوم گیمز» زیرمجموعه‌ی آن محسوب می‌شود، آغاز شد. وی با ابراز خرسندی از عملکرد بازی زولا و استقبال پرشور گیمرهای ایرانی، به این موضوع اشاره کرد که برنامه‌های بلند مدت و خوبی در راستای گسترش هر چه بیشتر Zula در ایران با همکاری «شرکت سورنا» در دست دارند که به بالاتر بردن سطح این بازی و نزدیک شدن هر چه بیشتر به سلایق گیمرهای ایران کمک می‌کند. اولوچ همچنین به این موضوع تاکید کرد که ایران از مهم‌ترین بازارهای دنیا برای بازی Zula محسوب می‌شود. بازی زولا بیش از ۲۱ میلیون بازیکن در سراسر دنیا،‌ از آمریکای جنوبی تا اروپا و آمریکا و به خصوص ایران در اختیار دارد که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود.


 
سرورهای داخلی زولا و پشتیبانی و بروزرسانی منظم بازی
پس از سخنرانی اولوج یوجا، نوبت به آقای حسن مهدی اصل، مدیر عامل «شرکت بازی‌سازی سورنا» رسید. صحبت‌های مهدی اصل بیشتر پیرامون سهولت دسترسی بازیکنان به بازی زولا و امکانات ویژه‌ای بود که این بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از آنجایی که سرورهای بازی آنلاین زولا در ایران قرار دارد، متوسط پینگی که گیمرهای داخلی از طریق سرویس‌های اینترنت داخلی دریافت می‌کنند زیر رقم ۳۰ است که این برای یک بازی آنلاین فوق‌العاده است.

مهدی اصل همچنین در صحبت‌های خود به تلاش تیم توسعه و پشتیبانی داخلی اشاره کرد که ماحصل این اقدامات، پشتیبانی، به‌روزرسانی و بومی‌سازی بازی به بهترین شکل ممکن بوده است. در نهایت، مهدی اصل تولید و عرضه‌ی «نقشه تهران» را نقطه‌ عطفی نه فقط برای کاربران داخلی، بلکه گیمرهای زولا در سراسر دنیا دانست. «نقشه تهران» بازی زولا به صورت همزمان برای کاربران سراسر دنیا در دسترس قرار گرفته است.

مدیر عامل «شرکت سورنا» همچنین از روند رو به رشد تیم‌های متعدد در رقابت‌های داخلی زولا خبر داد و به این موضوع اشاره کرد که این روند طی سال جدید نیز ادامه‌دار خواهد بود و برنامه‌ریزی‌های متعددی برای بالاتر بردن سطح مسابقات و رساندن تیم‌‌های ایرانی به سطح و مسابقات جهانی زولا انجام شده است.

زولا پیشگام در ورزش‌های الکترونیک و مسابقات کشوری
ادامه‌ی سخنرانی‌ها با آقای محمد کفاش یعقوبی، رئیس «انجمن ورزش‌ها و بازی‌های الکترونیکی فدراسیون ورزش‌های همگانی» دنبال شد. کفاش یعقوبی در صحبت‌های خود به موفقیت‌های بازی زولا در زمینه‌ی ورزش‌های الکترونیکی اشاره کرد و بر این موضوع تاکید داشت که سطح این مسابقات درحال رشد هستند و انجمن با همکاری ناشر بازی درصدد است تا تیم ملی زولا را برای شرکت در مسابقات بین‌المللی آماده کند.

مراسم پس از سخنرانی‌ها، با پرده‌برداری نمادین از پوستر «معرفی نقشه‌ تهران بازی زولا» ادامه پیدا کرد. حاضرین و مهمانان مراسم از طریق رایانه‌های شخصی گیمینگی که در سالن تعبیه شده بود، به تجربه‌ی بازی زولا در نقشه‌ی جدید پرداختند.


نقشه‌ی تهران بازی زولا با الهام‌گیری از ساختار شهری تهران و استفاده از المان‌های آشنا ساخته شده تا کاربر ایرانی بتواند ارتباط محیطی بیشتری با آن برقرار کند.
«نقشه تهران» بازی آنلاین رایگان زولا هم‌اکنون به صورت جهانی در دسترس بازیکنان قرار دارد و طبق گفته‌های حسن مهدی اصل، مدیرعامل «شرکت سورنا»، به مناسبت سال جدید و عید نوروز، برنامه‌های ویژه‌ای برای بازیکنان زولا در نظر دارند که به زودی اعلام خواهند شد.
 
در انتها از علاقه‌مندان به بازی‌های اول شخص شوتر و جنگی، که تاکنون بازی زولا را تجربه نکرده‌اند و تصمیم دارند تا این بازی را این بار در «نقشه‌ تهران» انجام دهند، دعوت می‌کنیم ضمن ثبت نام در وب سایت بازی زولا این فرصت را غنیمت شمرده و از این بازی رقابتی آنلاین و رایگان لذت ببرند.
 
 منبع: ویرلن
کد مطلب : ۲۷۱۵۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما