۰

آی‌گپ مجوز VOD گرفت

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳
آی‌گپ مجوز VOD گرفت

آی‌تی‌من- بر اساس این مجوز، برای تکمیل سبد خدمات ارائه شده پیام رسان آی‌گپ، به زودی در این پیام رسان شاهد پخش محتوای ویدیویی ناشر محور خواهیم بود که این محتوا با مشارکت تولیدکنندگان صاحب نام و دارای محتوای به روز و متفاوت ارائه خواهد شد.

«آی‌گپ تی وی» با قابلیت‌ها و امکانات متفاوت نسبت به سایر ارائه دهندگان ویدئو در بستر وب و اپلیکیشن با حمایت اپراتورهای اینترنت خدمات خود را به مخاطب عرضه خواهد کرد.

سید محمدصادق امامیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر گفت: فعالیت هر رسانه در کشور برای ما افتخار است و با توجه به تنوع و تحول رسانه‌هایی که خدمات صوت و تصویر ارائه می‌دهند، باید مسئولیت‌پذیری خود را افزایش داده تا مطمئن باشیم آن‌ها به نفع جامعه کار می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت رسانه‌های مختلف صوت و تصویر فراگیر گفت: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر وظیفه دارد که از رسانه‌های دیجیتال در حوزه صوت و تصویر حمایت کند.

امکان برقراری تماس تصویری، راه اندازی بات، راه اندازی دکتر آی‌گپ با همکاری وزارت بهداشت، کیف پول دیجیتال و فراهم آوری امکان طراحی استیکر از جمله تغییرات پیام رسان بومی آی‌گپ در طول ۴ ماه گذشته بوده است.
 
کد مطلب : ۲۷۱۵۱۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما