۰

آرزوهای وزیر ارتباطات برای سال ۹۸

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۰
آرزوهای وزیر ارتباطات برای سال ۹۸

آی‌تی‌من- محمدجواد آذری جهرمی در رشته توئیت‌هایی آرزوهای خود را برای سال ۹۸ در ۷ محور و با عنوان «آنچه برای ۹۸ دوست دارم» اعلام کرد.

وی در این محورها بر ایجاد زیرساخت‌های ۱۰ هزار شغل، برخورد با کلاهبرداری‌های پیامکی، افزایش ۱۰۰ درصدی 4G در روستاها، ایجاد دفترچه بیمه الکترونیکی و ارسال ماهواره ایرانی در مدار تاکید کرد.

1- #اشتغالزایی: طرحی برای ایجاد زیرساخت ده‌ها هزار شغل آماده کردیم. با آموزش، کمک‌های بیمه‌ای و مالیاتی و پیش‌خرید محصولات ایرانی روستایی قرار است کارهای بزرگی انجام دهیم.
 
‏2-  مهم #حق‌الناس است!: سرعت و کیفیت بالا و ارزان حق شما است. به‌جای شما رأی ندهند و نظر شما تغییر نکند حق شماست. حفاظت از حریم‌شخصی و امنیت شما، نبود پیامک مزاحم و برخورد با کلاهبرداری‌ها حق شما است. ‎#گزارش_به_مردم  بدهیم و بر ما نظارت کنید حق شماست. این روند در سال بعد ادامه خواهد یافت.
 
‏3-  گسترش #دسترسی‌همگانی:  سال ۹۷ به لطف خدا پر برکت بود. در شهرها فیبرنوری تا خانه ارائه شد و تعداد روستاهای دارای دسترسی به 4G  افزایش ۱۰۰ درصدی داشتند که موجب مهاجرت معکوس و رونق اقتصادی برای آنها مانند کلپورگان و دَرَک می‌شود. اگرچه تحریم‌ها مانع جدی هستند اما اراده ما محکم‌تر است.
 
‏4- #شفاف‌سازی برای شما: اژدهای هفت سر و اختاپوس فساد با اجرای ‎#دولت‌الکترونیکی نابود خواهند شد. با اجرای کارت سوخت بانکی و رجیستری موبایل، مانع هزاران میلیارد تومان رانت شدیم. دفترچه بیمه و سلامت الکترونیکی مهمت رین برنامه این حوزه در سال ۹۸ خواهد بود. اما نیاز است بقیه هم همکاری کنند.
 
‏5- پیشرفت #صنعت‌فضایی: ماهواره‌های بسیاری در حال ساخت هستند که برای حل مسائل زیست‌محیطی و بلایای طبیعی مطابق آخرین فناوری‌ها طراحی شده‌اند. این ماهواره‌ها در صف انتظار قرارگیری در مدار هستند برای #غرور ملی، ارسال #پیام‌دوستی ایرانیان به جهان و باز هم #خبرخوب

‏6- محتوای سالم، جامعه سالم: زمانی که دیگران بی‌خیالند و به تخریب مشغولند، انصاف است دست روی دست بگذاریم؟  ‎جشنواره #کودک‌آنلاین و حمایت از تولیدکنندگان محتوای داخلی را ادامه خواهیم داد تا خانواده و نسل آینده سالم و پرنشاطی داشته باشیم.

7- ‏‎#آینده‌ روشن متعلق به شماست: #جوان‌گرایی به کشور، انگیزه و شجاعت تزریق می‌کند. انتصاب ۳۰۰ مدیر جوان و افزایش ۳۰ درصد مدیریت بانوان را کافی نمی‌دانیم و باید در سال آینده بسیار بیشتر شود. کلید راهگشای اقتصاد در دستان کسب‌وکارهای نوپاست. به یاری خدا سال بعد، سال موفقیت آن‌ها خواهد بود.

 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۷۱۵۱۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين