۰

مجتمع كامپيوتر پايتخت طعمه حريق شد

تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۸
مجتمع كامپيوتر پايتخت طعمه حريق شد

آی‌تی‌من- برخى شاهدان عينی كه عمدتا از كسبه اين مجتمع بودند علت آتش سوزى را اتصالى برق عنوان كرده‌اند.

تيم‌هاى امداد آتش نشانى با حضور در محل شعله‌ها را خاموش كردند. اما به گفته كسبه تعداد ١٠ باب مغازه به طور كامل درآتش سوخته و تمامى اجناس آنها از بين رفته است.

شاهدان علت اصلى حادثه را انفجار ژنراتورهاى برق در لابى جنوبى مجتمع عنوان مى‌كنند. البته کارشناسان آتش نشانى حاضر در محل، هنوز علت اصلى اين سانحه را اعلام نكرده‌اند. از ميزان خسارات وارده و تعداد مصدومان احتمالى نیز اطلاعى در دست نيست.

گزارش‌ها حاکی است که تمامى كسبه پس از اطلاع از وقوع حادثه خود را به محل رسانده و با هماهنگى نيروهاى انتظامى و امدادى اجناس گران‌بهاى خودرا از مغازه‌ها خارج کرده و به بيرون از مجتمع پايتخت انتقال داده‌اند.

از سوی دیگر، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران صبح دیروز در این باره به خبرنگاران گفت: در پی اعلام انتشار دود از مجتمع پاساژ پایتخت واقع در خیابان میرداماد آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شده و پس از ورود به این مجتمع تجاری منبع دود را جست‌وجو کردند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان بعد از مدتی متوجه شدند منبع این دود، آتش‌سوزی در طبقه سوم این ساختمان است، افزود: آتش‌نشانان فوری مشغول انجام عملیات و اطفا حریق شدند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

وی با یادآوری اینکه دود ناشی از این آتش‌سوزی تا طبقه پنجم این ساختمان را فرا گرفته بود، ادامه داد: آتش نشانان با اطفای حریق اکنون در حال تخلیه دود و ایمن‌سازی محل هستند.

پيش بينى مي‌شود که ميزان خسارات وارده با توجه به طيف كالاهاىي كه در اين مجتمع نگهدارى و عرضه مي‌شود، قابل توجه باشد.

 
کد مطلب : ۲۷۱۴۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما