۰
مدیرعامل هواوی

قیمت گوشی‎های تاشونده کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۲
قیمت گوشی‎های تاشونده کاهش می‌یابد

آی‎تی‎من- «ریچارد یو» در مصاحبه‌ای با روزنامه De Welt، در رابطه با آینده بازار گوشی‎های هوشمند صحبت کرد.

این کمپانی که در نمایشگاه MWC 2019 از گوشی تاشونده میت ایکس رونمایی کرده بود و این گوشی را به مودم 5G مجهز کرده، قرار است با قیمتی حدود سه هزار دلار این دستگاه را وارد بازار جهانی کند.

از سوی دیگر سامسونگ هم یک گوشی تاشونده مشابه میت ایکس معرفی کرده که این گوشی هم حدود سه هزار دلار قیمت‌گذاری شده است. بر این اساس پیش‌بینی می‌شود با عرضه چنین گوشی‌‎های گران‌قیمتی، میزان فروش این دستگاه به شدت کاهش یابد.

بر همین اساس مدیرعامل هواوی در مصاحبه‎ای پیش‌بینی کرده است که قیمت گوشی‎های تاشونده در آینده‌ای نزدیک از قیمت گوشی‎های پرچمدار کمتر خواهد شد.

به گفته وی، وقتی اکثر شرکت‌‏ها اقدام به معرفی گوشی‎هایی از این دست کنند قطعا قیمت چنین گوشی‎هایی با کاهش فوق‎العاده‎ای روبهرو خواهد شد.

ریچارد یو همچنین از برنامه‌ریزی هواوی برای توسعه دوربین‌ گوشی‌های هوشمندش خبر می‎دهد و می‏‌گوید که این کمپانی در تلاش است تا طول عمر باتری گوشی‌های هوشمند بیشتر شود و باتری‌ها با فناوری شارژ سریع، سریع‌تر شارژ شوند. 

به گفته یو، هوش مصنوعی نیز در محصولات آینده هواوی، نقشی کلیدی برعهده خواهند داشت.

مدیرعامل هواوی اظهار امیدواری می‏‌کند که این شرکت، سال آینده به بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند تبدیل شود.

البته از آنجا که هواوی به اتهام جاسوسی از سوی دولت آمریکا، بازار ایالات متحده را از دست داده و همین مساله باعث شده که هواوی یکی از بازارهای خود را از دست بدهد. درنتیجه ممکن است نتواند آنطور که در نظر دارد رشد کند و محصولات خود را به‌ فروش برساند. 
 
مترجم : ساحره چمنی
مرجع : Phone Arena
کد مطلب : ۲۷۱۴۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما