۰

گوشی تاشوی موتورولا با نمایشگر داخلی و خارجی عرضه می‎شود

Motorola Razr foldable
تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۹
گوشی تاشوی موتورولا با نمایشگر داخلی و خارجی عرضه می‎شود

آی‎تی‎من- گوشی Razr یکی از گوشی‎های پرطرفدار و محبوب تاریخ است که توانست جایگاهی در میان پرفروش‎ترین گوشی‌‏های دنیا به خود اختصاص دهد.

حالا موتورولا پس از سال‏‌ها که با ضرر و زیان مالی در بخش موبایل دست و پنجه نرم کرده قصد دارد با یک گوشی از سری ریزر، اما نمونه جدیدی که ترکیبی از فناوری‏‌های تازه است، با غول‎های بزرگی همچون سامسونگ و هواوی رقابت کند.

بر اساس اطلاعاتی که از گوشی جدید موتورولا منتشر شده این گوشی نمایشگری تاشو همانند نمونه قدیمی ریزر دارد، اما بخش رویی دستگاه هم از نمایشگر تشکیل شده است.

بخش رویی صفحه نمایشگر در حالت باز به تاچ‌پد تبدیل می‌شود و می‌توان به مرورگری در صفحات وب پرداخت.

روی این نمایشگر بخش تنظیمات قرار می‎گیرد که امکان تنظیم و اصلاح برخی از قابلیت‏‌ها از این طریق فراهم می‎شود.

زمانی‌که صفحه‌نمایش تاشونده گوشی بسته است، چنانچه کاربر دستیار گوگل را فرا بخواند، انیمیشن دستیار گوگل درصورتی نمایش داده می‌شود که سیستم تشخیص صوت گوگل را از قبل فعال کرده باشد. درغیر این‌صورت، از کاربر خواسته می‌شود صفحه‌نمایش تاشدنی را همراه با وارد کردن رمزعبور باز کند.

موتورولا در‌حال ‌آزمایش اپلیکیشن Moto Display برای نمایش ساعت و اعلان‌ها و کنترل پخش محتوای چندرسانه‌ای از طریق صفحه ‌نمایش ثانویه است.

این گوشی هنوز به شکل تجاری وارد بازار نشده و فقط نمونه اولیه آن مورد بررسی قرار گرفته است. بنابراین تا زمان عرضه گوشی و تولید انبوه باید صبر کرد تا ببینیم موتورولا چه قابلیت‎هایی برای این گوشی در نظر گرفته است.

 
مرجع : GSMArena
کد مطلب : ۲۷۱۴۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما