کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برای تسهیل فضای کسب و کار؛

خلاقان نوآور مشاوره رایگان می‌گیرند

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری , 20 اسفند 1397 ساعت 14:24

شرکت‌های خلاق و نوآور برای تسهیل در فضای کسب و کار خدمات مشاوره رایگان دریافت می‌کنند.


 

در راستای حمایت از شرکت‌های خلاق و برای تسهیل فضای کسب و کار آنها شرکت‌های خلاق با انتخاب خدمت مشاوره حقوقی و مالکیت فکری می‌توانند از انواع مشاوره‌های رایگان مربوط به فرآیندهای حقوق کسب و کار، حقوق بین‌الملل، تبادل فناوری، پتنت استفاده کنند.

شرکت‌های خلاق می‌توانند از انواع مشاوره حقوقی در زمینه حقوق قراردادها، ویرایش و نگارش قراردادهای تجاری، قوانین تجارت، ثبت تغییرات اساسنامه و هیات مدیره شرکت، قوانین اسناد تجاری و حقوق مالکیت فکری استفاده کنند.

در مدل حمایتی شرکت‌های خلاق آمده است که هر شرکت می‌تواند در یک سال از تعداد 25جلسه مشاوره  (بصورت حضوری یا تلفنی یا مجازی یا مکاتبه‌ای) و تا سقف 50 میلیون ریال استفاده کند. همچنین سقف استفاده از خدمات هر یک از سرفصل‌های ذکر شده در ماده 1، حداکثر برابر با 10 جلسه تا سقف 20 میلیون ريال در هر سال است.

همچنین برای استفاده از هر یک از سرفصل‌های هیات‌ حل اختلاف نیز هر شرکت می‌تواند در سال 2 مرتبه تا سقف 20 میلیون ریال درخواست خدمت کند.

شرایط دریافت حمایت
شرکت‌های خلاق جهت ثبت درخواست باید به سامانه الکترونیکی به نشانی bizservices.ir مراجعه کنند، پس از تکمیل درخواست سایر هماهنگی‌های لازم از طریق موسسه صورت خواهدگرفت.

این شرکت‌ها باید توجه داشته باشند که درخواست‌های بیش از سقف حمایتی تعیین‌شده، تنها با پرداخت هزینه‌های مشاوره از سوی شرکت‌های متقاضی امکان‌پذیر است.‌

مبنای محاسبات برای هر جلسه معادل یک ساعت درنظر گرفته می‎شود. همچنین جلسات مشاوره مکاتبه‌ای براساس زمان صرف شده توسط مشاور محاسبه خواهد گردید.

پس از ثبت درخواست شرکت و تنظیم جلسه مشاوره از سوی موسسه، در صورت انصراف شرکت موظف است تا 48 ساعت قبل از تشکیل جلسه (حضوری، تلفنی، مجازی) مراتب را به موسسه اعلام کند. در غیر این صورت انصراف از درخواست موجب کسر از اعتبار درنظر گرفته شده  میشود. همچنین در صورت عدم حضور شرکت در جلسه مشاوره حضوری یا عدم تماس نماینده شرکت در موعد مقرر جلسه مشاوره تلفنی و مجازی، به اندازه دو جلسه از اعتبار شرکت کسر می شود.

موسسه در قبال نتایج حاصل از جلسات مشاوره و سایر تعاملات احتمالی فیمابین شرکت و مشاور، هیچگونه مسوولیتی بر عهده ندارد. 

فرآیند درخواست شرکت‌های متقاضی
شرکت‌های متقاضی پس از ورود به سامانه bizservices.ir با شناسه کاربری و رمز عبور (شناسه کاربری و رمز عبور به ایمیل رسمی شرکت‌ها ارسال شده است) باید درخواست دریافت خدمات حمایتی را ثبت کند. در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند درخواست خدمات شرکت‌ها باید با شماره 83532474 - 021 تماس بگیرند .
 


کد مطلب: 271463

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271463/خلاقان-نوآور-مشاوره-رایگان-می-گیرند

ITMen
  https://www.itmen.ir