کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نخستین بار در عرصه تاکسی اینترنتی ایران

تپ‌سی امکان تسویه حساب در لحظه را برای رانندگان خود فراهم کرد

13 اسفند 1397 ساعت 21:24

تاکسی آنلاین تپ‌سی، امکان جدیدی به اپلیکیشن رانندگان اضافه کرده که امکان تسویه حساب در لحظه را برای آنها فراهم آورده است. این امکان جدید شامل دگمه‌ای روی اپلیکیشن رانندگان است که « تسویه حساب در لحظه » نام دارد و رانندگان می‌توانند در هر زمان  با استفاده از آن بلافاصله سهم خود از هزینه سفر یا سفرهای انجام شده را به حساب خود منتقل کنند.


 
آی‌تی‌من-
طی ماه‌های گذشته، تمایل رانندگان به دریافت نقدی هزینه سفر و ترجیح مسافر به پرداخت آنلاین، مشکلات و نارضایتی‌هایی را برای هر دو طرف ایجاد کرده بود. تپ‌سی با حل پیچیدگی‌های فنی و مالی این موضوع و در جهت رفاه رانندگان و مسافران، این امکان را برای نخستین بار در تاکسی‌های اینترنتی ایران فعال کرده است.


به این ترتیب رانندگان می‌توانند در هر لحظه که مایل باشند، حتی در ساعات نیمه شب و روزهای تعطیل، سهم خود از هزینه سفر را به حساب خودشان واریز کنند.  

این امکان جدید، از امروز به اپلیکیشن رانندگان تپ‌سی اضافه شده و انتظار می‌رود به تدریج توسط تمامی رانندگان مورد استفاده قرار بگیرد.

رانندگان تپ‌سی برای استفاده از این امکان باید نسخه جدید را دانلود کرده و شماره شبای خود در یکی از بانک‌های طرف قرارداد را در اپلیکیشن راننده تپ‌سی وارد کنند. در حال حاضر، این امکان با یک بانک شروع شده و در آینده بسیار نزدیک، بانک‌های جدید به این قابلیت اضافه خواهند شد.

 


کد مطلب: 271382

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271382/تپ-سی-امکان-تسویه-حساب-لحظه-رانندگان-خود-فراهم

ITMen
  https://www.itmen.ir