۰

تبلیغ ویژه مایکروسافت به مناسبت سوپربال تحسین شد+ ویدیو

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۲
تبلیغ ویژه مایکروسافت به مناسبت سوپربال تحسین شد+ ویدیو

آی‌تی‌من- این تبلیغ با عنوان همه برنده‌ایم (We All Win) درباره کنترلر تطبیق‌پذیر دستگاه ایکس‌باکس است و به دلیل پیام ویژه‌ای که به ویژه برای معلولان و کم‌توانان جسمی داشت، مورد توجه قرار گرفت.

هدف مایکروسافت از ارایه کنترلر تطبیق پذیر (Adaptive Controller) این است که گیمرهایی که دارای محدودیت حرکتی یا سایر ناتوانی‌های جسمانی هستند، امکانات بیشتری برای انجام بازی‌های ویدیویی داشته باشند. این کنترلر از سوی نشریه تایم به عنوان یکی از بهترین نوآوری‌های سال 2018 معرفی شد.

نخستین بار کنترلر تطبیق پذیر ایکس باکس در جریان نمابشگاه E3 در سال 2018 معرفی شد. ساخت این دستگاه با راهنمایی متخصصان دسترس‌پذیری و سازمان‌های غیر انتفاعی همچون AbleGamers Charity، The Cerebral Palsy Foundation و Craig Hospital انجام شده است.

کریس کوجاوسکی، طراح ایکس باکس به نشریه تایم گفته که امیدوار است این کنترلر برای سایر مجامع گیمینگ در ترویج دربرگیری الهام بخش باشد.


کنترلر تطبیق پذیر ایکس باکس نخستین محصول در نوع خود است که برای یکی از کنسول‌های گیم مهم ساخته شد و می‌تواند برای کامپیوترهای ویندوزی هم مورد استفاده واقع شود. گیمرها می‌توانند ابزارهای متنوعی را بسته به نیازشان به این کنترلر متصل کنند. این ابزار مواردی همچون هدفون، دکمه‌ها و سوییچ‌های اضافی، جوی استیک و ابزارهای اتصال کنترلر به ویلچر را شامل می‌شود. همچنین با استفاده از این کنترلر، گیمرها می‌توانند از دکمه‌های بزرگ‌تر بهره‌مند شوند.

کنترلر تطبیق پذیر ایکس باکس هم اکنون به قیمت 99 دلار در فروشگاه‌های مایکروسافت و گیم‌استاپ عرضه می‌شود.

ویدیوی تبلیغ مایکروسافت را ببینید:
 
مرجع : Business Insider
کد مطلب : ۲۷۱۲۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما