کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوشی آینده سونی دوربین ۵۲ مگاپیکسلی خواهد داشت

15 بهمن 1397 ساعت 20:12

مترجم : نسترن صائبی

​​​​​​​سونی قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی با تجهیز به دوربین ۵۲ مگاپیکسلی عرضه کند تا بتواند جایگاهش را دوباره در بازار موبایل دنیا احیا کند.



آی‌تی‌من- گزارش‌ها حاکی است که در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC) در بارسلون، سونی از گوشی جدیدش با نام اکسپریا XZ4 رونمایی خواهد کرد.

نقطه قوت Xperia XZ4 که احتمالا تا اواخر سال جاری میلادی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، دوربین قدرتمند آن است. در پشت این گوشی از سه دوربین برای عکاسی استفاده شده که ترکیب آنها با یکدیگر ثبت عکس‌هایی با وضوح ۵۲ مگاپیکسل را ممکن می‌کند.

در حال حاضر قدرتمندترین دوربین گوشی متعلق به آنرویو ۲۰ است که دقت آن به ۴۸ مگاپیکسل می‌رسد. دوربین‌های سه گانه گوشی سونی به طور عمودی در کنار هم قرار گرفته‌اند. قیمت این گوشی هنوز اعلام نشده، اما پیش بینی می‌شود قیمت این دستگاه حتی به ۹۰۰ دلار نیز برسد.



از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به نمایشگر ۶.۵ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل اشاره کرد.

 Xperia XZ4 پورت هدفون ندارد و ابعاد آن به ۱۶۶.۹ در ۷۲.۴ در ۸.۲ میلی‌متر می‌رسد. پردازشگر آن نیز از نوع اسنپدراگون ۸۵۵ اعلام شده است.



اطلاعات بیشتر درباره این گوشی هنوز در دسترس نیست و باید تا معرفی این گوشی در کنگره جهانی موبایل صبر کنیم.

کنگره جهانی موبایل از 25 تا 28 فوریه (4 تا 7 اسفندماه) در مرکز نمایشگاهی Firra de Barcelona در شهر بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد.

 


کد مطلب: 271210

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271210/گوشی-آینده-سونی-دوربین-۵۲-مگاپیکسلی-خواهد

ITMen
  https://www.itmen.ir