۰

سامانه سپند شرکت خدمات انفورماتیک رتبه برتر جشنواره دکتر نوربخش

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸
سامانه سپند شرکت خدمات انفورماتیک رتبه برتر جشنواره دکتر نوربخش

آی‌تی‌من- برگزیدگان جشنواره مرحوم دکتر نوربخش در حاشیه هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت معرفی شدند.

بر این اساس در بخش سامانه‌های ملی، شرکت خدمات انفورماتیک برای سامانه پرداخت های نظام مند دوره ای(سپند) برتر شناخته شد و جایزه این بخش به مهندس سید ابوطالب نجفی مدیرعامل این شرکت اهدا شد.

همچنین در این مراسم برگزیدگان دومین رویداد «نواندیشان فناوری های مالی» که همزمان با هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت برگزار شد، معرفی و از آنان تقدیر به عمل آمد.

این رویداد به همت شرکت خدمات انفورماتیک و با حمایت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برای دومین سال متوالی توانست فضای تعاملی را از یک سو برای صاحبان ایده، استارتاپ ها و شرکت های نوپا و از سوی دیگر برای اهالی بانکی و سرمایه گذاران ایجاد کرده تا نواندیشان صنعت مالی- بانکی را بیش از پیش با اکوسیستم بانکی مانوس سازد.

لازم به یادآوری است، شرکت خدمات انفورماتیک طی فراخوانی سراسری در نشریات تخصصی، جراید و شبکه های اجتماعی از تمامی استارتاپهاي فين‌تک دعوت کرد تا نسبت به ارسال اطلاعات، ایده، طرح یا محصول تجاری سازی خود در پرتال نواندیشان اقدام کنند. در این راستا بیش از ۶۰ تیم اطلاعات درخواستی را طبق چارچوب تبیین شده و حول محورهای همایش و با تمرکز بر فناوری زنجیره بلوک ارسال داشته و پس از بررسی های اولیه، تعداد ۲۰ تیم در قالب دو گروه «ایده» و «شرکت های نوپا و MVP» به مرحله حضور در نمایشگاه راه یافتند.

در نهایت و براساس بررسی ها و ممیزی های کمیته ارزیاب که متشکل از مدیران ارشد شركت خدمات انفورماتیک است، سه تیم برتر از هر گروه که همه شاخص ها همچون نوآوری، مزیت رقابتی، قابلیت پیاده سازی، درآمدزایی، الزامات امنیتی مناسب را احراز داشتند به عنوان تیم های برتر دومین رویداد نواندیشان فناوری‌های مالی انتخاب شدند.

منتخبین برتر در گروه شرکت های نوپا و MVP عبارتند از:
- رتبه اول: تیم اطلس به سرپرستی محمدرضا جم
- رتبه دوم: تیم اکسیر به سرپرستی محمد بهاالدین
- رتبه سوم: تیم جیبی مو به سرپرستی عرفان مرادیان
 
گروه ایده:
- رتبه اول: تیم پیاز به سرپرستی علی زمانی
- رتبه دوم تیم رمیتنس به سرپرستي محمد عباس زاده
-رتبه سوم تیم الف پلاس به سرپرستی حامد اوتادی.

 
کد مطلب : ۲۷۱۲۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما