۰

هواوی به دنبال جایگاه بزرگ ترین تولیدکننده گوشی دنیا

تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۲
هواوی به دنبال جایگاه بزرگ ترین تولیدکننده گوشی دنیا

آیتی‌من - هواوی سال گذشته توانست جایگاه دوم بزرگ ترین تولیدکننده گوشی را با تصاحب جایگاه اپل به خود اختصاص دهد.

هواوی جزو آن دسته از کشورهایی است که با مشکلاتی همچون تحریم های آمریکا دست و پنجه نرم می کند. با این حال از تلاش برای عرضه محصولاتش به تمام دنیا دست نمی کشد.

این کمپانی چینی درصدد است تا سال ۲۰۲۰ از سامسونگ نیز پیشی بگیرد و خود را به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان معرفی کند. گزارش ها حاکی است در طول سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸، هواوی توانست اپل را کنار بزند و جایگاه دوم دنیا را به خود اختصاص دهد. به گفته مدیرعامل هواوی امسال و نهایتا سال آینده این کمپانی به رتبه اول تولیدکنندگان گوشی دنیا دست خواهد یافت.

سال ۲۰۱۸ هواوی برنامه ریزی کرده بود که ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند بفروشد و توانست با فروش مدل های P20، آنر 10 و Mate 20 به این هدف دست پیدا کند. اوایل دی ماه، هواوی با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی در سال ۲۰۱۸ رکوردشکنی کرد. 

اواخر سال 2018 هواوی اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۹ به بزرگ ترین فروشنده گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شود. در حال حاضر، سامسونگ چنین جایگاهی را برای خود حفظ کرده است، هرچند اوایل ماه جاری کره ای ها نیز اعلام کرده بودند که انتظار دارند به دلیل رقابت شدید بازار، سود فصل چهارم با کاهش رو به رو شود.

 
کد مطلب : ۲۷۱۱۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما