۰

ال جی و هواوی گوشی های 5G به MWC می برند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۲
ال جی و هواوی گوشی های 5G به MWC می برند

آیتی‌من - این دو شرکت اعلام کردند که آماده معرفی گوشی های هوشمند خود در کنگره جهانی موبایل هستند.

این دو شرکت در سال ۲۰۱۸ اعلام کردند که در حال کار روی گوشی های 5G هستند و قرار است این گوشی ها در سال ۲۰۱۹ عرضه شوند.

حالا به نظر می رسد که ما آنها را خیلی زود خواهیم دید، چرا که این شرکت ها اولین گوشی هایی را که مطابق با استانداردهای 5G  هستند در کنگره جهانی موبایل که در ماه فوریه در بارسلونا اسپانیا برگزار می شود، به نمایش درآورند.

شرکت هواوی اعلام کرده است که یک گوشی هوشمند 5G را با صفحه نمایش قابل انعطاف و تاشو در رویداد 5G که در پکن برگزار می شود، رونمایی می کند.

این شرکت چینی این موضوع را که در حال توسعه یک تلفن همراه 5G قابل انعطاف است، مخفی نگه نداشته است اما «ریچارد یو» رئیس شرکت هواوی در ماه اکتبر سال گذشته گفته بود که این محصول هنوز آماده استفاده مشتریان نیست.

در حالی که مشخص نیست هواوی از ماه فوریه تاکنون چقدر در توسعه این گوشی پیشرفت داشته است، احتمالا نمونه اولیه آن را در رویداد پکن مشاهده خواهیم کرد.

شرکت ال جی هم برخی از جزئیات را در مورد گوشی 5G خود منتشر کرده است که در آن تایید کرده که اولین گوشی 5G خود را با همکاری شرکت «Sprint» در آمریکا معرفی می کند.

در این گوشی یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعت قرار دارد که ال جی مدعیست از باتری های ال جی V40 و آیفون X و اکثر باتری های گوشی های امروزی ظرفیت بیشتری دارد. 

علاوه بر این ال جی همچنین ادعا کرده این دستگاه مجهز به فناوری خنک کننده «لوله گرما»(Heat Pipe) است تا حتی اگر اتصال 5G برای مدت زمان طولانی برقرار بود مانع از گرم شدن بیش از حد دستگاه شود.

پردازشگر سریع تر برای عملکرد مناسب با سرعت 5G از دیگر الزامات این گوشی هاست و از آنجا که گوشی باید هر دو سیگنال LTE و 5G  را پردازش کند، باید باتری پرظرفیت تر استفاده شود.

 
کد مطلب : ۲۷۱۱۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما