۰
برای سومین بار در دو سال اخیر:

خط تلفن هزاران کسب و کار ایرانی قطع شد!

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲
خط تلفن هزاران کسب و کار ایرانی قطع شد!

 این سومین بار در دو سال اخیر است که بدون اعلام هیچ اخطاری، تمامی خطوط این کسب و کارها ناگهانی قطع می شود و هیچ مقام مسوولی در وزارت ارتباطات، مخابرات تهران و سایر نهاهای ذی ربط نیز پاسخگو نیست.

قطعی خطوط معمولا در آخرین روز کاری هفته انجام می شود تا پیگیری های آن برای رفع تا اوایل هفته بعد به درازا بینجامد. پیش از این هم در زمستان سال گذشته و تیرماه امسال به صورت ناگهانی خطوط دفاتر کار مجازی قطع شد که با پیگیری های بسیار علت مسدودسازی خطوط الزام مخابرات به تدوین قوانین جدید فعالیت های دفاتر کار مجازی و الزام دفاتر به احراز هویت مشترکان اعلام شد.

در زمستان سال 96 به مدت سه روز و در تیرماه امسال به مدت 24 ساعت خطوط دفاتر از سوی مخابرات قطع شد و پس از ایجاد رویه احراز هویت دقیق مشترکین توسط دفاتر کار مجازی خطوط وصل شد. این بار ولی مشخص نیست مسدود سازی شماره کسب و کارهای ایرانی به چه بهانه ای انجام شده است.

استارتاپ ها، مشاغل خانگی، مشاوران در حوزه های مختلف، فریلنسرها، عرضه کنندگان خدمات آنلاین، خرده فروشان اینترنتی و همچنین شرکت هایی که در شهرستان ها فعالیت می کنند از مشتریان عمده دفاتر کار مجازی هستند که اکنون با قطع شدن شماره تماس هایشان با اختلال جدی در کسب و کار خود مواجه هستند.

گفتنی است در ایران شرکت های ارائه دهنده خدمات دفتر کار مجازی چند سال است با اخذ مجوزهای لازم و تحت نظارت مراجع ذیصلاح به رشد کسب و کارهای کوچک کمک کرده اند.

دفاتر مجازی در سراسر جهان سالهاست که به فعالیت رسمی و قانونی خود ادامه می دهند و در ایران نیز در راستای توسعه کارآفرینی، شرکتهای دانش بنیان به این حوزه ورود کرده اند و با سرمایه گذاری توانسته اند مشکلات کارآفرینان جوان را حل کنند.

دفتر کار مجازی در تمام دنیا جایگزینی مناسب برای دفتر کار سنتی است، با دفتر کار مجازی شما می توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه اجاره بها، استخدام پرسنل دفتری و هزینه های جاری یک دفتر کار فیزیکی، کسب و کار خود را راه اندازی کنید و از امکانات مختلف یک دفتر کار همچون شماره تلفن اختصاصی، فکس اینترنتی، تلفن گویا، کنفرانس تلفنی و منشی مجازی استفاده کنید.

 
کد مطلب : ۲۷۱۰۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين