۰

هواوی P30 را با دوربین سه گانه عرضه می کند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۸
هواوی P30 را با دوربین سه گانه عرضه می کند

آیتی‌من - مدتی است که خبرها و شایعات بسیاری درباره پرچمدار بعدی هواوی منتشر می شود. 

این گوشی که P30 نام دارد قرار است در سال 2019 میلادی راهی بازار شود. پیشتر اعلام شده بود که این گوشی از دوربین چهارگانه با زوم ۱۰ برابری برخوردار خواهد بود و نسخه دیگری از آن که با نام P30 پرو عرضه می شود از دوربین چهارگانه بهره می برد.

پیش از این گفته شده بود که هواوی P30 پرو با نمایشگر AMOLED دارای انحنا و بریدگی بالای نمایشگر معرفی می شود. اکنون evleaks، خبرهای جدیدی در مورد هواوی P30 منتشر کرده است؛ براساس اعلام یکی از افرادی که ادعا می کند هواوی P30 را دیده، این گوشی هوشمند با ماژول دوربین سه گانه به بازار عرضه خواهد شد که یکی از سنسورهای دوربین این گوشی هوشمند ۴۰ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می رود هواوی P30 بزرگنمایی بدون افت ۵ برابری داشته باشد. همچنین دوربین سلفی این گوشی هوشمند ۲۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

مشخصات منتسب به گوشی مورد انتظار هواوی، یادآور هواوی میت ۲۰ پرو است. اما آیا مشخصات دوربین هواوی P30 مشابه مشخصات دوربین میت ۲۰ پرو است؟ 

به نظر می رسد که بعید نیست این گمانه زنی درست باشد. البته با توجه به اینکه انتظار می رود هواوی P30 نیز با تراشه کرین ۹۸۰ به بازار عرضه شود، باید مدتی صبر کنیم تا ببینیم پرچمدار بعدی هواوی، از نظر مشخصات چه تفاوت هایی با هواوی میت ۲۰ پرو خواهد داشت.

خبرهای فاش شده بعدی، اطلاعات بیشتری در مورد پرچمدار بعدی هواوی در اختیارمان قرار خواهد داد.

 
کد مطلب : ۲۷۰۸۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين