۰

4 گجت برتر سال ۲۰۱۸ از نگاه گاردین

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱
4 گجت برتر سال ۲۰۱۸ از نگاه گاردین
 
با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، نشریات و وب سایت های فعال در حوزه های مختلف فناوری، بهترین های سال از نگاه خودشان را معرفی می کنند. وب سایت گاردین هم طبق روال سال های پیش در مطلبی، به معرفی ۲۰ گجت منتخب سال ۲۰۱۸ پرداخته است. در این خبر  ۴ گجت از لیست برترین های منتخب گاردین را با هم مرور می کنیم.

اسپیکر هوشمند Sonos One, Hay edition 
شرکت آمریکایی تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی «سونوس»، امسال از اسپیکر هوشمند خود رونمایی کرد.



این اسپیکر Sonos One, Hay edition نام دارد و قادر به اتصال به الکسا دستیار صوتی آمازون نیز است. به گفته گاردین این اسپیکر هوشمندترین اسپیکر مجهز به فناوری متمرکز بر موسیقی در سراسر جهان است. اسپیکر هوشمند  سونوس وان در پنج رنگ و با قیمت ۲۲۹ دلار عرضه می شود.

هدست هوشمند WH–1000XM3 سونی
شرکت ژاپنی سونی امسال مانند سال های گذشته در حوزه فناوری می درخشید. سونی در سال 2018 هدست هایی به نام WH–1000XM3 را روانه بازار کرد.



هدست های مذکور بسیار سبک و راحت هستند. از ویژگی های این هدست ها می توان به این اشاره کرد که هنگامی که کاربر از آن استفاده می کند کاملا صداهای اطراف آن مسدود می شود. هدست WH–1000XM3 سونی از کنترل تطبیقی صدا استفاده می کند تا کاربر هیچ صدایی از محیط اطرافش را نشنود. این محصول با قیمت 330 دلار عضه می شود.

زنگ در هوشمند Nest Hello
اگر به دنبال یک زنگ در مجهز می گردید، «نست هِلو» (Nest Hello) گزینه خوبی است.



زنگ در «نست هِلو» طراحی جذاب و متفاوتی دارد و می تواند با استفاده از فناوری تشخیص چهره لیست افرادی که به شما مراجعه می کنند را ثبت کند و افراد را قادر می سازد تا هنگامی که حتی خارج از خانه هستند با افرادی که به آنها مراجعه می کنند، صحبت کنند. این زنگ کیفیت بالایی دارد و با قیمت ۲۲۹ دلار عرضه می شود.

هدست واقعیت مجازی Oculus Go 
کمپانی آمریکایی Oculus امسال از آخرین هدست واقعیت مجازی خود به نام Oculus Go رونمایی کرد.



بر خلاف بسیاری از هدست های پیشین که این کمپانی توسعه داده، هدست مذکور نیازی به یک گوشی هوشمند یا یک رایانه برای استفاده از آن وجود ندارد. هنگامی که کاربران هدست مذکور را روی چشمان خود قرار می دهند به طور کاملا عجیب به یک دنیای دیگر وارد می شوند که بسیار آنها را سرگرم می کند. این محصول با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه می شود.

 
مرجع : ايسنا
کد مطلب : ۲۷۰۷۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما