۰

رتبه بندی کسب و کارها براساس پاسخگویی به شکایت ها

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۳
رتبه بندی کسب و کارها براساس پاسخگویی به شکایت ها

آیتی‌من - مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد که این مرکز در راستای انجام مأموریت های خود در حوزه ساماندهی و رتبه بندی کسب و کارهای اینترنتی با هدف فرهنگ سازی و کمک به ارتقای کیفیت فضای تجارت الکترونیکی کشور و نیز حمایت از حقوق فعالان این حوزه به ویژه مصرف ‏کنندگان و خریداران، ضمن تدوین شاخص های رتبه بندی کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی، در نخستین گام اجرایی در نظر دارد نظارت بر نحوه پاسخگویی کسب و کارها به شکایت های دریافتی از خریداران را مد نظر قرار دهد.

در این زمینه، با توجه به بررسی نحوه تعاملات و چگونگی پاسخگویی صاحبان امتیاز کسب و کارهای اینترنتی در رسیدگی به شکایت های دریافتی در طول مدت سه ماه اخیر، امتیازدهی اولیه بر مبنای شاخص های تعریف شده صورت پذیرفته است و لذا امتیازات دریافتی، در پنل کسب و کارها قابل مشاهده است. 

ذکر این نکته ضروریست که در این مرحله، امتیازات از طریق پنل کسب و کار (در سامانه «ای نماد» بخش مدیریت کسب و کار) صرفاً برای صاحبان کسب و کارها نمایش داده خواهد شد. 
 
کد مطلب : ۲۷۰۷۱۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما