کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل ‎سایت تخفیفان اعلام کرد:

لزوم ایجاد متولی واحد کسب و کارهای اینترنتی و تعریف مصادیق مجرمانه

12 آذر 1397 ساعت 17:18

سوم آذرماه ۹۷، سی و دومین اجلاس اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه در استانبول ترکیه برگزار شد که طی این کنفرانس دو روزه، ۵ نماینده جوان از کشورهای منتخب آسیا و اقیانوسیه برای مرحله نهایی، با ارایه دستاوردهای مهمشان در مقابل هیات داوران CACCI به رقابت پرداختند. در پایان این رقابت، نازنین دانشور بنیان گذار و مدیرعامل سایت تخفیف و خرید گروهی تخفیفان توسط هیات داوران به عنوان برترین کارآفرین جوان آسیا و اقیانوسیه برگزیده شد.


آیتی‌من - کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه (CACCI) که یک سازمان غیردولتی است هر دو سال با برگزاری کنفرانسی در یکی از ۲۷ کشور عضو، با هدف ترویج و توسعه فعالیت های اقتصادی غیردولتی، نوآوری و خلاقیت، نقش آسیا در اقتصاد نوین جهانی، و دستیابی به توسعه پایدار؛ طی یک رقابت بین نمایندگان کشورهای عضو، کارآفرین جوان برتر آسیا و اقیانوسیه را انتخاب و معرفی می کند. این بار نوبت ایران بود که نماینده اش، فرد منتخب سی و دومین اجلاس CACCI باشد.

به مناسبت انتخاب بنیان گذار و مدیرعامل سایت تخفیف و خرید گروهی تخفیفان به عنوان برترین کارآفرین جوان آسیا و اقیانوسیه، دانشور دیروز طی نشستی خبری به تشریح برنامه‎های آتی سایت تخفیفان پرداخت. 

دانشور در مورد فعالیت تخفیفان گفت: تخفیفان در پایان اولین سال فعالیت خود با ۱۲۰ کسب و کار مختلف قرارداد بسته بود. این تعداد در پایان سال چهارم به بیش از ۸۰۰۰ عدد رسید. البته که رشد تخفیفان فقط به تعداد همکاران تجاری اش محدود نمی شود. تخفیفان هر سال 150 درصد رشد داشته و هر سال اعضای جدید بسیاری را در خانواده بزرگ خود پذیرفته است. 

وی افزود: دامنه فعالیت تخفیفان فقط محدود به تهران نمانده و هر ساله نمایندگان تخفیفان در شهرهای مختلفی از کشور فعالیت خود را آغاز کرده اند. حالا با گذشت بیش از هفت سال، تخفیفان ضمن ارایه خدمات متنوع در بیش از ۱۰ دسته بندی مختلف، در چندین استان ایران نیز فعال است و کاربران در استان های خراسان رضوی، مازندران، گیلان، اصفهان، فارس و… نیز از خدمات این سایت بهره مند هستند. کاربران تخفیفان جدا از سایت می توانند از طریق اپلیکیشن تخفیفان نیز خدمات موردنظرشان را با بیشترین تخفیف ها خریداری کنند. بیش از 500 هزار نصب فعال اپلیکیشن تخفیفان روی موبایل های کاربران نتیجه اعتماد آن ها به تخفیفان است. 

وی گفت: خدمات متنوعی که در تخفیفان ارایه می شوند، شامل جذاب ترین، تفریحات، رستوران و کافی شاپ، هنر و تئاتر و… است. قسمت های تور مسافرتی، بلیط قطار، و رزرو هتل با تخفیف، و همچنین بزرگ ترین مرجع کدهای تخفیف تمام کسب وکارهای اینترنتی کشور از جمله خدماتی هستند که طی یک سال اخیر در تخفیفان ارایه شده اند. از همین رو تخفیفان یکی از فعال ترین کسب وکارهای اینترنتی ایران در زمینه جذب نیرو نیز هست و تلاش چشمگیری در جذب متخصصان جوان کشور دارد.

وی همچنین در مورد برنامه های آتی تخفیفان گفت: بخش مهمی که از بهمن ماه سال گذشته لانچ شده، کدهای تخفیف است. اکنون 520 مجموعه آنلاین داریم که در بخش کدهای تخفیف تخفیفان کار می‎کنند.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‎های ما که سال گذشته کلید خورد، تمرکز تصمیم‎گیری بر اساس داده است که اکنون 90 درصد از تیم تحقیقات تخفیفان بر اساس دیتا کار می‎کنند.

وی در مورد مشکلات کسب و کارهای اینترنتی گفت: متاسفانه سازمان و مرکز واحدی که ما زیر نظر آن فعالیت کنیم وجود ندارد. در عین حال قوانینی که باید رعایت کنیم نیز مشخص نیست. به همین دلیل هر دو سه ماه یکبار از سوی ارگان‎های دولتی فراخوانده می‎شویم. مثلا از ما تعهد گرفته‎اند که تور خارجی تبلیغ نکنیم و یا در مشهد پزشکان اجازه دادن تخفیف ندارند که منطق آن اصلا مشخص نیست.

دانشور اضافه کرد: باید ارگانی واحد مصادیق مجرمانه را مشخص کند تا ما خارج از آن حرکت نکنیم و حداقل به مسوولیتی که داریم آگاه باشیم.
 


کد مطلب: 270689

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/270689/لزوم-ایجاد-متولی-واحد-کسب-کارهای-اینترنتی-تعریف-مصادیق-مجرمانه

ITMen
  https://www.itmen.ir